Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

فاطمه نوروزی که ساکن تربت‌جام است با ۱۲۲ سال سن پیرترین زن و فرد جهان است. پیش از این، کین تاناکای ژاپنی با ۱۱۸ سال سن به‌عنوان پیرترین شخص زنده جهان به‌صورت رسمی معرفی شده بود و ژان کالمان فرانسوی با ۱۲۲ سال و ۱۶۴ روز پیرترین فرد تاریخ محسوب می‌شد که در سال ۱۹۹۷ میلادی فوت کرده است. فاطمه نوروزی متولد ۱۲۷۸/۷/۱ هجری شمسی در شهرستان تربت‌جام است و ۱۲۲ سال و ۲ ماه و ۴ روز سن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، وی اظهار داشت: ۲۵ ساله بودم که ازدواج کردم؛ سواد ندارم و از حساب و کتاب دنیا چیزی متوجه نمی‌شوم.

 فاطمه نوروزی که یکی از مسن‌ترین افراد ایران و جهان است، با کمک عصا راه می‌رود و وضو می‌گیرد و نماز‌های پنجگانه خود را می‌خواند؛ او مبتلا به بیماری‌های قلبی، فشار خون و چربی خون است و شنوایی و بینایی‌اش ضعیف است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پیرترین فرد جهان فاطمه نوروزیان تربت جام صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی نادر در برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد

در مسابقات تیراندازی کسب سهمیه برزیل، سلاح جدید فاطمه امینی دچار مشکل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر رسولی، دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص عملکرد تیراندازان در روز چهارم مسابقات برزیل اظهار داشت: خوشبختانه در روز چهارم مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل ، در تفنگ بادی 10 متر پوریا نوروزیان راهی فینال شد. همچنین سه نماینده در بخش بانوان داشتیم که نجمه خدمتی با امتیاز بسیار خوب 633 به فینال راه یافت و شرمینه چهل امیرانی نیز به عنوان نفر هفتم فینالیست شد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در جریان مسابقه بانوان یک اتفاق ناگوار برای فاطمه امینی افتاد و در اوایل راند اول سلاحی که 10 روز پیش خریده بود و جدیدترین سلاح بود خراب شد. نماینده شرکت سازنده در محل حضور داشت و سلاح به آنها تحویل داده شد. نماینده شرکت متعجب شد و گفت در تاریخ ساخت این فقط یکبار در 11 سال پیش شاهد این موضوع بودیم و اکنون برای دومین بار این اتفاق افتاد. آنها سریع مشکل را برطرف کردند ولی زمان برای امینی از دست رفت و نتوانست عملکرد خوب خود را داشته باشد.

سرپرست ایران در برزیل گفت: البته فاطمه امینی قبل از این سهمیه المپیک را گرفته بود و این مسابقات برای آماده سازی وی محسوب می‌شد. امیدوارم فردا با یک فینال خوب نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • مسجد فاطمه که در تخریب بقیع از بین رفت چه مکانی بود؟
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • ببینید | جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان!
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • اتفاقی نادر در برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد