Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد پهلوانی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: هر بسته شامل یک کیلو و نیم گوشت قرمز و ارزش هر بسته نیز حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال است.
وی افزود: این بسته های گوشت به همت موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه سمت خدا و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان تهیه و بزودی بین نیازمندان و حادثه دیدگان زلزله در بخش فین توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان عنوان کرد:  از ابتدای امسال تا کنون، این دهمین مرحله از توزیع بسته‌های گوشت بین نیازمندان این استان است.
وی گفت: با توجه به اینکه این روزها تامین گوشت قرمز برای خانواده بی بضاعت مشکل شده، از همین رو نیز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری تامین این کالای ضروری و مورد نیاز در دستورکار قرار داده است.

برچسب‌ها گوشت قرمز هرمزگان فین کانون فرهنگی هنری مساجد بندرعباس پروندهٔ خبری زلزله در هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز هرمزگان فین گوشت قرمز هرمزگان فین کانون فرهنگی هنری مساجد بندرعباس فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه مصرف گوشت قرمز به ۷.۱ کیلو رسید

افشین صدردادرس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار در ۱۰ ماهه سال گذشته ۹۲ هزارتن گوشت گرم و منجمد و ۲۵ هزارتن دام شبک و سنگین وارد کشور شد.

به گفته او، براساس مرکز آمار کشتارگاه ها در ۱۰ ماهه امسال ۴۴۰ هزارتن وزن گوشت دام کشتارشده بود.

صدردادرس قیمت هرکیلو دام زنده را ۲۳۰ تا ۲۵۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: با احتساب نرخ دام، هرکیلو لاشه با نرخ ۴۸۰ تا ۵۰۰ هزارتومان باید عرضه شود.

مدیرعامل اتحادیه دام سبک ادامه داد: بنابر آمار ۱۰ ماهه سال گذشته سرانه مصرف گوشت قرمز به ۷.۱  کیلو رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ کاهش داشته است.

او گفت: بنابر آمار در ۱۰ ماهه امسال واردات گوشت قرمز به بیش از ۲.۵ برابر رسیده که به رغم کاهش سرانه مصرف، افزایش واردات گوشت قرمز و عدم صادرات دام زنده، نوسانات قیمت گوشت در بازار ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • سرانه مصرف گوشت قرمز به ۷.۱ کیلو رسید