Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "علی آشتاب" روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: با همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و همچنین بانک های عامل استان، از شروع ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای متضرر شده از کرونا تاکنون، ۲۸ هزار و ۷۵۵ پرونده به بانک ها معرفی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۹۸ میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان تسهیلات کرونا به ۲۱ هزار و ۹۸ پرونده پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دولت سیاست های مختلفی جهت حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا شامل  استمهال بیمه ای، مالیاتی، زیرساختی انرژی و تمدید مجوزها با هدف  حفظ و صیانت از بنگاهها را در دستور کار دارد.

آشتاب افزود: در این راستا با پرداخت این تسهیلات و حمایت های دیگری که به این واحدها صورت گرفت، ۲۴ هزار و ۷۲۳ فرصت شغلی در استان حفظ شده است.

وی به ۱۲ رسته شغلی صنفی و غیر صنفی مصوبه ستاد ملی کرونا برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و تصریح کرد: تسهیلات واحدهای شغلی آسیب‌دیده از کرونا بر اساس تعداد کارکنان واحدهای متقاضی اعم از بیمه شده و بیمه نشده، تعلق می‌گیرد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir  تا پایان آذر ماه سالجاری نسبت به ثبت‌نام دریافت این تسهیلات اقدام و از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

امتداد - معاون دادستان مرکز استان لرستان دستور داد رفع توقیف وسایل نقلیه از پارکینگ، مشروط به احراز بیمه نامه معتبر شخص ثالث باشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طبق قانون بیمه شخص ثالث، کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی مکلفند بیمه نامه شخص ثالث معتبر تهیه کنند و در صورت نداشتن بیمه نامه، توسط پلیس راهور و راه توقیف خواهند شد.

 

 

 بر اساس دستور معاون دادستان استان لرستان در اجرای مواد ۲ و ۴۲ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ ، در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ مشروط به احراز دارا بودن بیمه نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه خواهد بود.

لازم به ذکر است دستور معاون دادستان مرکز استان به نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه اعلام شده است.

این دستور متعاقب مکاتبه و پیگیری صندوق تامین خسارت های بدنی شعبه استان لرستان به دادگستری کل استان صادر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟