Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز گفت: مشارکت و جلب همراهی فعالان اقتصادی در شهرک های صنعتی موجبات شکوفایی و تحول شهرک ها و به تبع آن اقتصاد استان را فراهم می کند.

استاندار البرز: روسای شهرک ها مواردی که در حوزه های مختلف توسعه شهرک های صنعتی نیاز به مکاتبه با مسئولان ملی دارد، اعلام کنند تا پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: اولویت اصلی خود را حل موضوعات اقتصادی قرار دادم چراکه بر این باور هستم حل بخش بزرگی از معضلات کشور در گرو گرهگشایی از اقتصاد است.

او افزود: باید علت یابی کنیم و پس از احصا مشکلات براساس خردجمعی نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: البرز با ظرفیت های بزرگی که دارد می تواند سهم بزرگتری در صادرات کشور داشته باشد و ما باید با همدلی و هم افزایی، بستر این امر را فراهم کنیم.

عبدالهی افزود: معتقدم که می توانیم بسیاری از موانع و مشکلات را با توان داخل استان و ظرفیت فعالان اقتصادی برطرف کنیم از این رو اتاق فکر فعالان اقتصادی استان تشکیل می شود.

عبداللهی گفت: نمایشگاه دائمی البرز باید در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی شود تا تولیدکنندگان محل دائمی عرضه و معرفی محصولات خود را داشته باشند.

استاندار البرز افزود: تمامی شهرک های صنعتی البرز نیز باید نسبت به راه اندازی نمایشگاه محصولات واحدهای مستقر و طراحی و اجرای تور مجازی از فعالیت های شهرک اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: البرز این ظرفیت را دارد که انبارهای مکانیزه را راه اندازی کرده و بهره اقتصادی نیز از این امکان داشته باشد.
وی افزود: شهرک های صنعتی باید در خصوص زیباسازی محیط و نصب المان در شهرک و ساماندهی آن اقدام کنند.

عبداللهی افزود: همچنین تمامی شهرک ها باید با استفاده از مشارکت واحدهای مستقر، نسبت به ایجاد تصفیه خانه های فاضلاب و بازچرخانی آب و همچنین راه اندازی کارخانه های سی اچ پی جهت تولید برق اهتمام داشته باشند.

او گفت: به طور قطع برای ایجاد تحول اقتصادی و گره گشایی از مسیر تولید و صادرات، در کنار فعالان اقتصادی خواهم بود و این جلسات برای احصا و حل مشکلات استمرار دارد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالان اقتصادی اقتصاد مقاومتی استاندار البرز فعالان اقتصادی شهرک های صنعتی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!