Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تشکیل کمیته ویژه به منظور بررسی و رفع مشکلات دریانوردان خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتکش ایران، حسین شیوا  به همراه مدیران ارشد این شرکت، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی‎های این منطقه، پای صحبت‎های دریانوردان این شرکت نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست‎های چند ساعته که با حضور همه پرسنل کشتی برگزار شد، دریانوردان ناوگان، مشکلات و مسائل جاری خود را به صورت بی‎واسطه و در فضایی صمیمانه با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند.

پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت‎های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیته ویژه‎ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه ارتقای وضعیت نیروی انسانی شرکت، یکی از مهمترین اولویت‎های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می‎شود، بیان کرد: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به صورت متناوب و در دوره‎های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به صورت مستقیم و بی‎واسطه با آنان به گفت‎وگو بنشینم و در این راستا در سومین هفته کاری خود در جمع صمیمانه شما حاضر شدم.

وی افزود: این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، به صورت منظم ادامه خواهد یافت.

شیوا، حفظ و ارتقای کرامت انسانی پرسنل را خط قرمز خود عنوان نموده و گفت: کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد. از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل ستادی با این عزیزان و همچنین بهبود رفاهیات و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت‎های ارتقای کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان محسوب می‎شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران توجه به ابعاد مختلف زندگی دریانوردان و خانواده‎های آنان را از دیگر عناصر لازم بهبود کرامت انسانی پرسنل عنوان نمود.

وی با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویت‎های همه پرسنل شرکت باشد، ادامه داد: برند ان آی تی سی به عنوان یکی از بزرگ‎ترین شرکت‎های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچ گونه خدشه‎ای بر این برند قابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد که انگیزه پرسنل و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران بالا ببرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی کشتی مشکلات ایران نیروی انسانی آی تی آی تی ایران روابط عمومی کشتی مشکلات مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار

به گزارش خبرنگار مهر، کارخانه فروآلیاژ ازنا که به دلیل برخی مشکلات تعطیل شده بود به گفته مسئولان قرار است که به مدار تولید برگردد.

مشکلات این کارخانه در حوزه برق مصرفی، منجر به توقف فعالیت این واحد صنعتی و همچنین تعدیل‌نیروی برخی از کارگران آن شده بود که این مشکلات در جلسه‌ای با حضور مدیر کارخانه، فرماندار شهرستان و همچنین مسئولان اقتصادی استانداری لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

تعدیل ۱۶۰ نیروی کارخانه

یک کارگر کارخانه فروآلیاژ ازنا در سخنانی با بیان اینکه مشکلی که در این کارخانه به وجود آمده در حوزه برق مصرفی است و نباید کارگر به‌خاطر آن آسیب ببیند، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۶۰ نفر از نیروهای این کارخانه اخراج شده‌اند.

وی عنوان کرد: امیدواریم مسئولان فکری به حال پرسنل این کارخانه کنند؛ چون اقتصاد شهر ازنا و همچنین «مؤمن آباد» از طریق این کارخانه می‌چرخد.

کارگر دیگر این کارخانه در سخنانی، اظهار داشت: تعرفه برق این کارخانه دوبرابر شده و به همین دلیل کارفرما باتوجه‌به هزینه‌های تولید در حال تعدیل‌نیرو است.

وی عنوان کرد: یک کارگر ۱۵ سال است که در این کارخانه کار می‌کند و این در حالی است که همچنان قرارداد کوتاه‌مدت با او منعقد می‌شود.

خواسته‌های خود را با صورت شفاف با مسئولان در میان گذاشتیم

رضا عبادی مدیرعامل شرکت فروآلیاژ ازنا نیز دراین‌رابطه با مهر، اظهار داشت: خوشبختانه با جلسه خوبی که برگزار شد، هیئت استانی در محل کارخانه حضور پیدا کردند.

وی عنوان کرد: در این جلسه صحبت‌هایی ردوبدل شد، خواسته‌های ما دقیقاً و به‌صورت شفاف در این جلسه عنوان شد.

مدیرعامل شرکت فروآلیاژ ازنا در ادامه سخنان خود، بیان داشت: این عزم و اراده را در مسئولان استانی و شهرستانی دیدیم که مار را پیگیری کنند.

قول مسئولان برای حل مشکلات کارخانه

جناب مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان نیز با مهر، اظهار داشت: برای پیگیری مشکلات کارخانه فروآلیاژ ازنا جلسه‌ای با حضور مدیرعامل کارخانه، فرماندار شهرستان ازنا و سایر افراد مؤثر در این زمینه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه صحبت‌ها و درخواست‌های مدیرعامل کارخانه شنیده شد و مباحث و مشکلاتی که وجود دارد را در این جلسه مطرح کردند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان، افزود: مشکلات موجود موجب شده بود که روند تولید در این کارخانه با توقف اندکی مواجه شود.

جناب، تصریح کرد: خوشبختانه در این جلسه به جمع‌بندی مناسبی رسیدیم و کارخانه استارت کار خود را خواهد زد و فرایند تولید را شروع می‌کند.

وی تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم که مابقی مشکلات این کارخانه را در کوتاه‌ترین زمان حل کنیم تا مشکلی در ادامه فعالیت کارخانه به وجود نیاید.

کد خبر 6085967

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد