Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری با بیان اینکه بازار به سمت ثبات رفته است بیان کرد: از اتحادیه‌ها و دستگاه‌های مربوطه خواستاریم در پایدار ماندن این ثبات نهایت تلاش را داشته باشند.

وی گفت:  هرگونه قیمتی که از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اعلام می‌شود مصوب ملی است و هیچگونه تغییری در قیمت اعلام شده نباید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان ادامه داد: با وارد کردن گوشت و مرغ منجمد از استان‌های دیگر باید تعادل در عرضه و تقاضا در سطح بازار خوزستان را حفظ کرد.

خلیلیان بر کنترل هر چه بیشتر قیمت مرغ تاکید کرد و افزود: سازمان های صمت و جهاد کشاورزی خوزستان نظارت بیشتری را بر قیمت مرغ از تولید تا کشتار داشته باشند تا فشار کمتری بر تولید کننده و کشتارگاه‌ها وارد شود.

ایجاد سامانه رهتاب برای رصد تامین و توزیع کالا در خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سامانه رهتاب توسط سازمان جهاد کشاورزی استان راه‌اندازی شده که با استفاده از آن می‌توان مسیر تامین و توزیع کالاهای اساسی را در استان مشخص و رصد کرد.

امیر حسین نظری بیان کرد: تمامی دستگاه‌های مربوطه به ویژه دامپزشکی که بر سلامت کالاهایی همچون گوشت و مرغ نظارت دارد، لازم است به این سامانه برای نظارت بر تامین و توزیع کالاها دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: این سامانه به سامانه جامع تجارت وزارت صمت نیز وصل است و اطلاعات را در اختیار این سامانه قرار می‌دهد.

نظری افزود: در این سامانه تلاش می شود تا دست واسطه گران کوتاه شود و کالا به صورت شفاف و سالم به دست مصرف کننده برسد.

رییس سازمان صمت خوزستان با اشاره به اینکه این سامانه در ۲ استان دیگر نیز فعال است ادامه داد: با این سامانه کنترل و نظارت تمام کالاهای اساسی با دقت بیشتری انجام می شود و امکان رصد کردن کالاها نیز وجود دارد.

وی گفت: در مرحله نخست تامین و توزیع مرغ منجمد و سپس برنج وارداتی، و در مرحله سوم مرغ گرم وارد این سامانه می‌شود.

افزایش ۱۳ درصدی جوجه ریزی در آذر امسال

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز گفت: با توجه به پیگیری انجام شده از ابتدای آذر تاکنون یک‌ میلیون و۳۰۰هزار قطعه جوجه ریزی در خوزستان انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش داشته است.

عبدالامیر نیرومند با بیان اینکه سهمیه جوجه یکروزه خوزستان افزایش یافته است افزود: افزایش جوجه ریزی و سهمیه، وضعیت بهتری را در تولید مرغ در خوزستان رقم خواهد زد.

وی بیان کرد:در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان قرارگاه امنیت غذایی با دستور وزارتخانه تشکیل شده و تمام مباحث مربوط به تولیدات کشاورزی در این قرارگاه مطرح می شود تا بتوان به صورت مستمر این موضوعات را بررسی کرد.

در آبان امسال جوجه ریزی در خوزستان ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته بود.

برچسب‌ها بازار محصولات خوزستان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار محصولات خوزستان ستاد تنظیم بازار بازار محصولات خوزستان ستاد تنظیم بازار تامین و توزیع جهاد کشاورزی جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن