Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی بعد از ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت جایگاه فرماندار در شهرستان گفت: فرماندار نماینده دولت و حاکمیت در شهرستان‌ها است و وظیفه بسیار سنگین و مختلف و نقش مهمی بر عهده دارد.

وی به وظایف مختلف فرمانداران گفت: دولت جدید با ریاست حجت الاسلام رئیسی برای ایجاد تحول با اتکای مردم و رأی مردم برگزیده شده است و فرمانداران و مسئولان شهرستانی نوک پیکان خدمت رسانی به مردم هستند و باید دانست که موفقیت استاندار و وزیر و دولت در گرو موفقیت فرماندار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: یک فرماندار باتجربه، مردمی و آشنا به وظایف خود می‌تواند سبب آرامش، امنیت و توسعه شهرستان باشد.

وی ادامه داد: دولت‌ها می آیند و می‌روند و توسعه را رقم می‌زنند، امروز با تشکیل دولت سیزدهم نور امیدی در مردم ایجاد شده که باید با همبستگی و وحدت و تلاش شبانه روزی همگانی در این زمینه تلاش کنیم.

ایرانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با تحریم‌های ظالمانه سفره‌های مردم را نشانه رفته‌اند تا بین مردم ایجاد نارضایتی و نگرانی کنند حتی برای آب مردم نیز سعی در ایجاد نارضایتی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: اوین قدم توسعه هر منطقه وحدت مردم و مسئولان و فاصله نگرفتن از ارزش‌های انقلاب است و همه باید به توسعه شهرستان و استان کمک کنند.

وی با اشاره به اقدامات در راستای ساماندهی ته لنجی گفت: در گذشته کارهای خوبی در حوزه لنج داران و ته لنجی انجام شده بود اما ساماندهی نشده و سازمان نیافته بود که با پیگیری‌های استاندار به سامان رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: استاندار بوشهر که از جنس همین مردم و آشنا به شرایط است و از کودکی با منطقه و ملوانان و ضعف‌ها و توانایی‌های این منطقه آشنایی دارد و می‌داند که رزق و روزی مردم گناوه از طریق دریا و ملوانی است.

ایرانی خاطرنشان کرد: با ورود شجاعانه استاندار و پیگیری‌های ایشان در سفر هیئت دولت به استان، از ساماندهی ته لنجی دفاع کردند و طرح ساماندهی ته لنجی آماده و به هیئت دولت ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه ملوانی شغلی شریف و تجارت بین المللی است اضافه کرد: عده‌ای حتی در داخل استان بر این تصور هستند که فعالیت ته لنجی به معنای قاچاق است و همه تلاش ما بر این است که واژه نامانوس قاچاق را از زندگی شرافتمندانه و شغل شریف مردم در بنادر استان بوشهر برداریم.

وی خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی و وضعیت تجارت ته لنجی ارائه شده در هیئت دولت تصویب شده است که عایدات و ثمرات خوبی برای توسعه معیشت و زندگی مردم داشته باشد.

وی گفت: الزام شرکت‌های نفتی به انجام تعهدات اجتماعی در استان نسبت به مردم از دیگر موارد مهم و کارهای بزرگ پیگیری شده از سوی استاندار بوشهر است که با ورود استاندار بوشهر در حال اتفاق است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: استاندار بوشهر در این زمینه به صورت سازمان یافته ورود کردند تا این شرکت‌ها برای ایفای نقش خود و تعهدات اجتماعی نسبت به مردم استان بوشهر توجه کنند و به توسعه استان کمک کنند..

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیار خوبی در راستای وحدت و همدلی بین مسئولان صورت گرفته است گفت: اولین قدم در توسعه کشور و منطقه وحدت بین مردم و مسئولان و فاصله نگرفتن از آرمان‌های ملت و انقلاب است.

وی با تقدیر از تلاش‌های فرماندار پیشین شهرستان گناوه و آرزوی توفیق برای فرماندار جدید شهرستان اظهار داشت: امروز فرماندار سابق گناوه با تلاش و تجربه خود کارنامه خوبی از در خدمت رسانی از مردم دریافت کردند.

در پایان این آئین محمد تقی صفری به عنوان فرماندار جدید شهرستان گناوه معارفه و از تلاش‌های غلامرضا مهرجو فرماندار پیشین تقدیر شد.

کد خبر 5362984

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه استانداری بوشهر هیئت دولت ویروس کرونا هفته بسیج بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام شیوع کرونا آلودگی هوا امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر استاندار بوشهر معاون سیاسی ته لنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین بنزین نباشند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صف‌های طولانی در پمپ‌بنزین‌های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل، اظهار داشت: ما مشکلی بابت تامین بنزین نداریم.

به گزارش ایسنا، جعفر سالاری‌نسب، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در واکنش به انتشار خبری در خصوص تشکیل صف‌های طولانی در پمپ‌بنزین‌های تهران در پی حملات موشکی ایران به اسراییل، اظهار داشت: ما مشکلی بابت تامین بنزین نداریم.

وی افزود: موجودی سوخت جایگاه‌ها و مخازن ذخیره، تکمیل است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می رود
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان
  • چرا اردن به اسرائیل کمک کرد؟
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • استاندار مازندران؛ روستاییان را به توسعه بومگردی فراخواند
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند