Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

گزارشی از حضور رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا / توئیت طحان نظیف درباره طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس / تصاویری از حضور امیر حاتمی در مراسم سالگرد شهید فخری زاده

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از سفر ایشان به ترکمنستان را در فضای مجازی منتشر کرد:

"رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس پانزدهم سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو در ترکمنستان دقایقی پیش با استقبال رئیس‌جمهور ترکمنستان وارد عشق آباد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی و هیات عالی‌رتبه همراه، شنبه شب در بدو ورود به فرودگاه عشق‌آباد از سوی آقای قربان‌قلی بردی‌محمداف رئیس جمهور ترکنستان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکمنستان، روسای جمهور دو کشور اعضای هیأت همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

روسای جمهور ایران و ترکمنستان بلافاصله پس از استقبال رسمی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

گسترش روابط دو جانبه و افزایش سطح تجارت میان دو کشور از موضوعات مطرح شده در این دیدار بود."

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت پستی درباره همایش ملی رهاورد در خدمت را در صفحه اش منتشر کرد:

"همایش ملی رهاورد خدمت؛ «۱۰۰ روز توفیق خدمت، ۱۰۰ میلیون دز تزریق سلامت»"

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت دوازدهم تصویری از شهید فخری زاده را به مناسبت سالروز شهادت ایشان منتشر کرد و نوشت:

"رفیق خوشبخت ما به آرزویش رسید"

محمدتقی صابری، سفیر ایران در تاجیکستان توئیتی درباره را دیدار رئیس جمهور ایران و این کشور در حسابش منتشر کرد:

"روسای محترم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان
در حاشیه اجلاس سران اکو در عشق آباد، در دیداری صمیمی، برضرورت توسعه روابط ایران و تاجیکستان در همه زمینه‌ها و همکاری بیشتر درخصوص تحولات منطقه‌ای وبین المللی تأکید و تبادل نظر نمودند/مهر در دیدار است"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی بهرام عین اللهی سیاسیون ایران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»
  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • گفتگوی رئیسی با امیر قطر: اقدام علیه ایران پاسخ سهمگین دارد