Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در دیدار «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان، ظرفیت‌های کشورهای منطقه برای تعمیق روابط را فرصتی مناسب برای این کشورها دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی جهان، همکاری کشورهای منطقه بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و با حضور فعال کشورهای منطقه دیگر جایی برای دخالت کشورهای بیگانه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی توسعه روابط با ازبکستان را دارای اهمیت دانست و با اشاره به حجم مبادلات اقتصادی دو کشور تاکید کرد: وزرای خارجه ایران و ازبکستان باید نقشه راه همکاری‌های بلندمدت را ترسیم کنند.

افغانستان یکی دیگر از موضوعات گفت‌وگوی روسای جمهور دو کشور بود که در آن بر استقرار دولت فراگیر با حضور همه مردم، اقوام و گروه‌های افغانستانی و نیز برقراری صلح و امنیت پایدار در این کشور تاکید شد.

شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان نیز در این دیدار با تقدیر از رویکرد فعال ایران در منطقه گفت: صلح و ثبات در این منطقه با مشارکت کشورهای بومی محقق می‌شود و ازبکستان از هر نوع همکاری با ایران استقبال می‌کند.

رئیس جمهور ازبکستان ظرفیت‌های اقتصادی و مبادلات دو کشور را بستر مناسبی برای توسعه روابط دانست و خواهان افزایش سطح حجم تبادلات تجاری دو کشور شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رئیس جمهور ازبکستان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد

آیت‌الله رئیسی پس از دیدار با مادر شهیدان طوسی برای سخنرانی در اجتماع مردم دامغان در مصلای این شهر حضور یافت.

محمدعلی طوسی متولد ۲۸ فروردین ۱۳۴۱ در دامغان، ۱۱ بهمن ۱۳۶۳ در سردشت و محمدرضا طوسی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۴۹ در دوم آذر ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۸ به شهادت رسیدند.

شهید محمدرضا دهقان امیری در بیست و یکم آبان ماه ۹۴ به عنوان بسیجی تکاور راهی سوریه شد و همزمان با آخرین روزهای ماه محرم در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه حلب طی عملیات محرم به شهادت رسید.

دومین سفر دولت آیت الله رئیسی به استان سمنان به عنوان «بهار سفرهای استانی دولت سیزدهم» در قالب چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم به روز دوم کشیده شد و وارد شهر دامغان شد.

طبق برنامه، سفر دولت سیزدهم به استان سمنان یکروزه و (دیروز) سی‌ام فروردین ۱۴۰۳ انجام شد و در ۲ شهر سمنان و شاهرود آیت‌الله رئیسی رییس جمهور برنامه‌های متعددی داشت و استان سمنان توانست از برکات حضور دولتمردان به بهترین شکل بهره‌گیری کند.

با دعوت مردم و مسوولان شهرستان دامغان، سفر دولت سیزدهم به روز دوم کشیده شد و امروز جمعه سی‌ویکم فروردین ۱۴۰۳ «شهر صد دروازه» میزبان آیت‌الله رئیسی شده است.

برنامه ویژه رییس دولت سیزدهم در «شهر صد دروازه» دیدار مردمی در مصلای امام خمینی(ره) دامغان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • رئیس جمهور با تغییر برنامه سفر به دامغان رفت
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت