Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@11:59:34 GMT

پاداش ۱۵ میلیونی به دختران هندبال

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۶۳۴۴

  وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه تیم ملی هندبال زنان حاضر شدند و پاداش ملی‌پوشان را پرداخت کردند.

به گزارش ایسنا، مراسم بدرقه تیم ملی هندبال زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا امروز ۷ آذر برگزار شد. این تیم دهم عازم اسپانیا خواهد شد. مراسم بدرقه تیم ملی امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مریم کاظمی‌پور معاون وزیر ورزش و رییس فدراسیون و مسوولان فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک پیش از کسب مجوز جهانی قول پرداخت پاداش به ملی پوشان را داده بودند که امروز در مراسم بدرقه این پاداش را پرداخت کردند. وزیر ورزش برای هر ملی پوش مبلغ ۱۰ میلیون و رییس کمیته ملی المپیک برای هر ملی‌پوش مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کردند.

هم‌چنین اسپانسرهای فدراسیون نیز هدایایی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌اند.

تیم ملی هندبال زنان برای اولین‌بار در تاریخ با کسب عنوان چهارمی آسیا، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد. این تیم دهم آذر عازم اسپانیا خواهد شد و با نروژ، رومانی و قزاقستان هم‌گروه است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان

معاون سوادآموزی استان همدان گفت: پاداش سوادآموزان قبول شده در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ به حساب افراد واجد شرایط و مشمول واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، منوچهر توسلی‌کیا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت وزیران در سال ۱۳۹۳ تصویب کردند که سازمان سوادآموزی موظف به پرداخت پاداش معادل ۲۰ درصد از سرانه هزینه تمام شده از محل اعتبارات مصوب به سوادآموزان قبول شده در دوره سوادآموزی است.

وی افزود: اجرای این مصوبه از تاریخ ابلاغ برای یک سال اجرا شده بود، اما به‌رغم تعهدات ایجاد شده و به علت تأمین نشدن اعتبار و کسری تخصیص، اجرای مصوبه از سال ۱۳۹۴ به مدت ۸ سال مسکوت مانده بود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان اجرای این مصوبه را برای سوادآموزان قبول شده گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال ایرانی دانست و ادامه داد: به‌رغم مسکوت ماندن و توقف اجرای این مصوبه به مدت هشت سال، با پیگیری‌های متعدد به عمل آمده از طرف سازمان سوادآموزی در سال ۱۴۰۱ در فاز نخست، پرداخت قبول‌شدگان سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ اقدام شد.

توسلی‌کیا در مورد واریز فاز دوم پرداخت مطالبات تشویقی سوادآموزان، تصریح کرد: برای واریز این مبالغ نیاز به شماره شِبای سوادآموزان و شماره همراهشان بود که با پیگیری‌های مسئولان سازمان این مسیر هموار شد و با پیگیری‌های مکرر انجام شده نیز فاز دوم پرداخت مطالبات برجای‌مانده از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ کلید خورد.

وی اضافه کرد: در نهایت، پاداش سوادآموزان قبول شده سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به‌حساب افراد واجد شرایط واریز شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: تعدادی از افراد به دلیل نداشتن شماره شِبا یا مسدود بودن شماره‌حساب‌هایشان مبلغ به حسابشان واریز نشد که لازم است این سوادآموزان که مربوط به دوره تحصیلی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ هستند و پاداش قبولی خود را دریافت نکرده‌اند برای پیگیری و انجام اقدامات بعدی کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک کنند.

توسلی‌کیا ادامه داد: افرادی که به هر دلیل شماره شِبا نداشتند، می‌توانند به معاونت سوادآموزی استان مراجعه کنند تا بررسی مدارک انجام و درخواست تشویق برای آن‌ها نیز فراهم شود.

وی در خصوص مطالبات سال‌های قبل گفت: باقیمانده مطالبات سال‌های قبل در صورت تأمین اعتبار از سال جاری به تدریج پرداخت خواهد شد.

کد خبر 746805

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو