Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نسبت به فصل گذشته که دو بار با تیم نساجی بازی کردیم، قطعاً فردا بازی سخت‌تری در پیش داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محرم نویدکیا عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نسبت به فصل گذشته که دو بار با تیم نساجی بازی کردیم، قطعاً فردا بازی سخت‌تری در پیش داریم چون تیم‌های آقای الهامی با جسارت خاصی و هجومی فوتبال بازی می‌کنند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد ...

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها