Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: مسافران ایرانی که از مبادی آفریقای جنوبی و در قالب پروازهای کانکشنی قصد ورود به کشور را داشته باشند ۱۴ روز در قرنطینه فرودگاه امام خمینی(ره) با هزینه خودشان می‌مانند.

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا سیف  در خصوص آخرین تمهیدات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای مقابله با ویروس جدید کرونای «اومیکرون» و پروتکل‌های تعیین شده در این باره اظهار داشت: روز گذشته وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، پروتکلی برای مقابله با این ویروس به شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ارسال کرده است شب گذشته هم وزیر بهداشت بازدیدی از فرودگاه امام خمینی (ره) داشت که در اینباره مواردی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: این پروتکل‌ها از امروز در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)‌ اجرا شده است البته در این باره نیازمند دریافت اطلاعیه هوانوردی (نوتام) از سازمان هواپیمایی کشوری هستیم، آنچه که دیروز به ما ابلاغ شد و ما هم در حال اجرای آن هستیم این است که ورود مستقیم و غیرمستقیم همه مسافران غیر ایرانی با مبدأ هر کدام از کشورهای جنوب آفریقا تا اطلاع بعدی به کشور ما ممنوع است. مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: همچنین مسافران ایرانی که از مبادی کشورهای آفریقایی و در قالب پروازهای کانکشنی قصد ورود به کشور را داشته باشند باید حتماً ۱۴ روز در فرودگاه امام خمینی(ره)  و هتل فرودگاه با هزینه خودشان  قرنطینه شوند در این مدت سه بار تست PCR از این مسافران ایرانی گرفته می‌شود و در صورت منفی بودن هر سه تست PCR و گذشت ۱۴ روز از مدت قرنطینه، امکان خروج از قرنطینه و ورود به کشور را دارند و این پروتکل به طور دقیق در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا می‌شود. سیف در پاسخ به این سؤال که تکلیف مسافران خارجی که با پروازهای کانکشنی و از مبادی کشورهای جنوب آفریقا به ایران آمده‌اند چیست، گفت: این مسافران به هیچ عنوان اجازه ورود به کشور را ندارند و برگردانده می‌شوند، بحث قرنطینه فقط مربوط به مسافران ایرانی است. وی درباره هزینه قرنطینه و تست pcr برای مسافران ایرانی بیان کرد: هزینه این قرنطینه و تست PCR بر عهده مسافر است و در این باره دستورالعملی مبنی بر پرداخت نداریم. مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) کشورهای جنوب آفریقا که پرواز از آن مبادی در قالب پرواز کانکشنی به ایران ممنوع شده است را ۸ کشور آفریقایی از جمله آفریقای جنوبی، موزامبیک، نامیبیا، زیمبابوه، بوتسوانا، لسوتو، اسواتینی و غیره، شامل ۸ کشور اعلام کرد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آفریقای جنوبی قرنطینه شهر فرودگاهی امام خمینی ورود به کشور مسافران ایرانی ۱۴ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از insidethegames این مسابقات که تحت نظارت ­فدراسیون جهانی بوکس قرار دارد، در مرکز همایش‌های بین المللی (ICC) در دوربان آفریقای جنوبی برگزار و بوکسور‌های چند کشور را گرد هم آورد و ­ضمن ادای احترام به ­نلسون ماندلا یکی از رهبران این کشور در ۱۲ وزن بانوان و ۱۳ وزن آقایان ­با هم رقابت کردند.

این رقابت‌ها از دیروز آغاز شده است و تا ۳ روز دیگر ادامه خواهد یافت. نلسون ماندلا یکی از رهبران آفریقای جنوبی و ضد آپارتاید بود و سال‌ها برای برابری و از بین بردن نژاد پرستی مبارزه کرد.

دیگر خبرها

  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار