Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، گل‌های این دیدار را سینا اسدی و حامد عبداللهی برای فرش آرا و بهروز عظیمی و علیرضا ابوالقاسمی‌پور برای مقاومت البرز به ثمر رساندند.

اشتباه داوری سه امتیاز را از ما گرفت

سرمربی تیم فرش آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تیمش بازی هوشمندانه‌ای از خود به نمایش گذاشت گفت: باتوجه به اینکه از حضور چهار- پنج بازیکن خود محروم بودیم و دو بازیکن‌مان در این هفته مصدوم شدند نمی‌توانستیم فرش آرا همیشگی باشیم مجبور بودیم تغییر استراتژی بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید مرتضایی با اشاره به گل اول حریف افزود: متاسفانه داور در آن صحنه به اشتباه کرنر برای ما نگرفت و همان توپ در برگشت و در ضدحمله به گل اول مقاومت تبدیل شد. به داور بازی در آن‌باره نکته‌ای گفتم و شاید خود داورهم با من هم عقیده بود و از من خواست دیگر اعتراض نکنم.

وی ضمن بیان اینکه بازیکنانش در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند تصریح کرد: ما بدنبال زدن گل سوم هم بودیم. بازیکنان تیم مخصوصا افراد باتجربه تیم با فداکاری بازی کردند. علی رحیمی و حمید حسینی، بازیکن افغانستانی فرش آرا، که تازه مجوز بازی در لیگ ایران را کسب کرده به‌جای بازیکنان مصدوم در این بازی به میدان رفتند و واقعا عملکرد مناسبی داشتند.

 

سرمربی فرش آرا در خصوص ریکاوری ذهنی تیم پس از شکست سنگین مقابل سپاهان نیز خاطرنشان کرد: این ویژگی فرش آراست. ما در مقابل سن‌ایچ ۳ بر صفر جلو بودیم اما ۴ بر ۳ باختیم. اما با ریکاوری ذهنی و ارزیابی علل باخت، چیپس کامل را ۳ بر ۱ بردیم. در مقابل سپاهان باخت بدی داشتیم اما بعد از برگزاری یک جلسه خوب توانستیم با تغییر استراتژی تیم را برای این بازی جمع کنیم.

مرتضایی با بیان اینکه مقاومت تیم فوق‌العاده‌ای است و چندین هفته است که شکست نخورده یادآور شد: می‌توانستیم این تیم را ببریم. خیلی تلاش کردیم و موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم. روی یک اشتباه در نیمه دوم گل خوردیم اما هر دوتیم استحقاق یک امتیاز را داشتند اما اگر بازی یک دقیقه دیگر ادامه داشت فرش‌آرا برنده بازی می‌بود.

وی در خصوص داوری نیز گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا در بازی‌های حساس مثل دیدار با مس، کراپ و این بازی اشتباه داوری باعث می‌شود سه امتیاز از چنگ تیم ما برود.


تساوی خانگی تیم‌ها در برابر ما برایشان ارزشمند است

سرمربی تیم مقاومت البرز نیز با بیان اینکه بازی خوبی از دوتیم شاهد بودیم گفت: این بازی بیشتر روی مباحث فنی پیش می‌رفت. دو هفته است که نمی‌توانیم پیروزی خود در بازی‌ها را حفظ کنیم ولی امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم شرایط فنی خود را اصلاح کنیم.

فرهاد کشاورز ضمن تبریک و خداقوت به تیم حریف افزود: ما از فرصت‌های گلزنی‌مان استفاده نکردیم و باید پیروز میدان می‌بودیم. این برای من خوب است که وقتی تیم‌های دیگر در برابر ما درخانه خود مساوی می‌کنند، امتیاز ارزشمندی برایشان محسوب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه با ورودش به مقاومت فلسفه تیم را عوض کرده است خاطرنشان کرد: امروز مقاومت از تیم‌های بالای جدولی است و تیم‌های دیگر احترام خاصی برای ما قائل هستند اما باید تلاش کنیم و در ادامه فصل موفق باشیم. از بازیکنانم خیلی راضی هستم چراکه بازی مقاومت چشم‌نواز و تهاجمی است.

سرمربی مقاومت البرز با بیان اینکه همیشه تیم‌هایش تهاجمی بازی می‌کنند گفت: فرصت سوزی در برابر تیم‌های بزرگی مثل فرش آرا، گیتی پسند و مس باعث می‌شود از موقعیتی که تصور می‌شود شاید خطر گل ایجاد نکند از حریف گل بخوریم.

حق یعنی چی؟

کشاورز در خصوص داوری نیز گفت: آوانتاژ در فوتسال حرف اول را می‌زند. من در آن صحنه که بازیکن ما در برابر دروازه‌ خالی موقعیت گلزنی داشت، بعد از دو سال به داوری اعتراض کردم. اعتراض دیگرم به اخراج مربی تیمم بود. اگر میزان اعتراضات دو نیمکت را نگاه می‌کردید متوجه می‌شدید، تیم حریف اعتراضات بیشتری داشت اما مربی جوان ما اخراج شد. توازن باید رعایت می‌شد. از داور یک سوال دارم: به من بگویید حق یعنی چی؟ اما در هرحال اگر اعتراضی کردم عذرخواهی می‌کنم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مقاومت مشهد البرز مقاومت البرز فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • ۲ برد دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید