Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:46:04 GMT

قاچاقچیان سوخت در یزد ۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۶۵۰۲

قاچاقچیان سوخت در یزد ۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی این اداره‌کل، علی اکبر مختاری افزود:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی با مشکوک شدن به یک دستگاه تریلی نفتکش که در حال تخلیه سوخت در حاشیه شهر بود، اقدام به توقیف این خودرو کردند.

وی افزود: پس از بررسی مشخص شد که متهمان مجوز حمل و نگهداری سوخت را نداشتند، محموله ضبط شد.

این مسئول تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، متهمان علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به پرداخت این میزان جزای نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزد، نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، شرق و غرب راه‌های آن برای انتقال سوخت و سایر کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می‌کنند.

برچسب‌ها قاچاق سوخت یزد کالای قاچاق انتظامی سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت یزد کالای قاچاق قاچاق سوخت یزد کالای قاچاق انتظامی سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان