Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های پاس گرگان، سایپا تهران و لبنیات هراز آمل در هفته دهم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز یک‌شنبه 7 آذر 1400 با پیروزی تیم‌های پاس گرگان، سایپا تهران و لبنیات هراز آمل ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های مس رفسنجان و پاس گرگان در یکی از بازی‌های این هفته در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند و پاس سه بر دو میزبان خود را شکست داد. مس در ست‌های دوم و چهارم 25 بر 20 و 25 بر 21 میزبان خود را مغلوب کرد اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 21 و 18 بر 16 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا تنها یک امتیاز از این میزبانی کسب کند.

 این مسابقه چهار کارت زرد و قرمز داشت که بازیکن شماره 13 مس (جواد حسین‌آبادی) و بازیکن شماره شش پاس گرگان (محمدامین حیدری) هر کدام دو کارت زرد و قرمز دریافت کردند.

همچنین تیم لبنیات هراز آمل که در هفته نهم در گنبد مغلوب شهرداری این شهر شده بود، در هفته دهم و در دیداری خانگی، شهرداری ورامین را از پیش رو برداشت.  آملی‌ها در این مسابقه سه بر یک میهمان خود را شکست دادند و به ششمین برد خود دست یافتند تا 16 امتیازی شوند.

نماینده ورامین در ست دوم 29 بر 27 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 17 و 25 بر 19 مغلوب لبنیات هراز شد.

تیم سایپا نیز در یکی از این دیدارهای این هفته در خانه والیبال تهران میزبان فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود. شاگردان ناصر شهنازی در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا سومین برد خود را در این فصل با شکست فولاد سیرجان تجربه کنند. فولاد در ست دوم 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم نتیجه مسابقه را با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 33 بر 31 به سایپا واگذار کرد تا تعداد برد و شکست این تیم در عدد پنج برابر شود.

والیبال باشگاه‌های جهان| سادا کروزیرو، نخستین حریف فولاد سیرجان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال لبنیات هراز پاس گرگان هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.   ­این دیدار‌ها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.   گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!