Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:32:39 GMT

زلزله سرپل ذهاب خسارت نداشت

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۷۱۰۹

زلزله سرپل ذهاب خسارت نداشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به اعزام ۸ تیم ارزیاب به دهستان‌های شهرستان سرپل ذهاب گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته موردی از خسارت در این شهرستان گزارش نشد.

او با اشاره به اینکه پس از زلزله ۷.۳ دهم ریشتری سال ۱۳۹۶ اقدامات مناسبی در بحث مقاوم سازی و استحکام ساختمان‌ها صورت گرفت افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارات جانی و مالی به دنبال نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله سرپل ذهاب خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر گفت: شب گذشته در پی بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیل در قشلاق «ذاخر» خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های این روستا وارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ابوالفضل غنی زاده صبح امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقوع سیل موجب مسدود شدن راه اصلی دسترسی به قشلاق، تخریب چند منزل مسکونی، خسارت به خودروهای سواری، آب گرفتگی منازل و محل‌های نگهداری دام، آسیب به اسباب زندگی و علوفه دام، تلف شدن ۱۰ رأس دام سبک، قطع گاز و آب، خسارت به باغات و مزارع شد.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها خسارت جانی نداشت، افزود: میزان خسارت کلی پس از برآورد اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، قشلاق ذاخر یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان ورگهان بخش مرکزی شهرستان اهر واقع شده است و در بارندگی‌های شب گذشته دچار سیل شد.

کد خبر 747161

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال