Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تایمز آو ایندیا، نیروی دریایی آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که دو ایرانی را که به مدت هشت روز در قایقی ماهیگیری در دریای عمان گرفتار شده بودند را نجات داده است.

به نوشته رادیو لیبرتی، نیروی دریایی آمریکا پس از دریافت سیگنال هشدار اضطراری کشتی باری چارلز کرو را به همراه آب، مواد غذایی و کادر درمانی به صحنه فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که این دو «در شرایط جسمی و روحی خوبی هستند» و به گارد ساحلی عمان تحویل داده شده‌اند تا به مسقط، پایتخت این کشور منتقل شوند.

۲۳۳۱۱

کد خبر 1577596

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، انجام شده بود یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.
.

کد خبر 6081742

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ