Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام عین الهی وزیر بهداشت در آئین نخستین سالگرد دانشمند شهید محسن فخری زاده که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: شهید فخری زاده توسط دشمن مورد هدف قرار گرفت تا به نظرم مقدس جمهوری اسلامی صدمه بزند. در تاریخ هیچ چیزی محو نخواهد شد. نخبگانی بودند که با تهاجم دشمن هشت سال در دوران جنگ مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بزرگترین سرمایه های ما نخبگان هستند. با تلاش بیشتر می توان اثر منفی دشمنان را خنثی کرد. در تهاجم شیمیایی دشمن ما هیچ گونه تجربه برای درمان این بیماری در دوران جنگ نداشته ایم اما نخبگان با تلاش توانستند درمان بیماران شیمیایی را دادند. ۱۳۲۰ مرکز واکسیناسیون در کشور تشکیل و لایه های مختلف جوان ولایت مدار خودش را نشان دادم این واقعیت کشور ما است. جوانان باید شهید فخری زاده را الگوی خودشان قراردهند و باید فضای رشد برای تربیت جوانان و تبدیل آنان به مردان جهادی برای خدمت به مردم ایجاد کنیم.

او بیان کرد: دشمن با تحریم های ناجوانمردانه فشار زیادی را وارد می کند وظیفه جوانان و نخبگان کمک به مردم است و نخبگان باید تلاش بیشتری انجام دهند و دانشگاه نباید فقط به فکر کسب پول باشد.

او بیان کرد: گام دوم انقلاب باید جدی تر دنبال شود و موفقیت ما در همین راه است.کشور دارای ۸۰۰ مرکز تحقیقاتی است تا محصولات دانش بنیان به رفع نیاز مردم اقدام کنند. دانشگاه های ما نباید ویترین باشند بلکه باید به فکر رفع مشکلات مردم باشند. رشد علمی کشور به معنای مرگ بر آمریکا است.

او افزود: دشمن با علم ما مخالف است و امروزه نگاه ما باید به داخل باشد. شهید فخری زاده نمونه عملی «ما می توانیم» است. با شعار ما می توانیم ۱۰۵ میلیون دز واکسن تزریق شده است و ما تمام واکسن های دنیا را با پلتفرم های مختلف در کشور تولید می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا شهید فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر

دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر با حضور جمعی از اساتید و فعالان عرصه معماری در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر در این مراسم به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم میرحیدر و تلاشش در آبادی دانشگاه باهنر و سایر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: آثار و رد دست‌های مرحوم میرحیدر در نقاط مختلف کشور و دانشگاه شهید باهنر سال‌ها ماندگار است.

حسین اکبری فرد افزود: او در کنار فعالیت حرفه‌ای در زمینه معماری، در کار‌های خیرخواهانه و حمایت از ناشنوایان نیز حضور داشت و منشاء خیر و برکت حتی خارج از دانشگاه بود.

او اعلام کرد: موزه میرحیدر در دانشگاه شهید باهنر برپا شده است.

شایان ذکر است مرحوم میرحیدر در ۱۵ شهریور ۱۴۰٠ درگذشت و همسر آن مرحوم  سال گذشته همه دارایی‌شان را وقف دانشگاه شهید باهنر کرد.

لازم به توضیح است، جایزه میرحیدر در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری به برگزیدگان رشته معماری اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور