Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر نورپور، عضو شورای اسلامی شهر فردیس، عصر امروز در صحن علنی شورای شهر کرج، با اشاره به اینکه اعضای شورا اختیاری برای دخالت در حقوق پرسنل شهرداری ندارند، گفت: موضوع اضافه کاری، امری متفاوت است که با توجه به اعتراض بسیاری از همکاران شهرداری در خصوص پرداخت بی‌رویه اضافه کاری به برخی پرسنل، بررسی این موضوع  از شهردار فردیس درخواست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: برخی همکاران شهرداری معترض بودند که عده‌ای از کارمندان یک ساعت هم اضافه تر از ساعت اداری، حضور نداشتند؛ حتی تعدادی انگشت شمار در وقت اداری اصلا سرکار حاضر نبودند؛ اما ۱۷۵ ساعت حقوق اضافه کاری دریافت می‌کنند. درحالیکه برخی که واقعا اضافه کاری می کنند، فقط حقوق  ۱۲۰ ساعت اضافه کاری را  دریافت می‌کنند.  

نماینده مردم در شورای شهر فردیس اضافه کرد: ظاهرا از قبل هم  این روال وجود داشته  که حالا با اعتراض  همکاران شهرداری، بررسی این موضوع را از شهردار فردیس درخواست کردیم. خوشبختانه این موضوع در اسرع وقت توسط  شهردار بررسی و پیگیری شد و حقوق اضافه کاری پرسنل متناسب با ساعت کاری واقعی ساماندهی شد که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به شائبه‌هایی که برای همکاران شهرداری فردیس در خصوص دخالت اعضای شورا در نحوه پرداخت حقوق ایجاد شده بود؛ از رسانه‌ها خواست تا موضوعات را بدون ابهام و شفاف بیان کنند.

نورپور یادآور شد: بازهم از شهردار فردیس تقاضا داریم در خصوص تناسب حقوق اضافه کاری با میزان واقعی کار  دقت نظر داشته باشند و افرادی مامور شوند تا حقوق افراد تضییع نشود و شرمنده افرادی نباشیم که اضافه کارشان کم شده و عده ای همچنان اضافه کاری بالا دریافت کنند.‌

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اضافه کاری خبرگزاری فارس شهرداری فردیس البرز کرج پرداخت همکاران شهرداری اضافه کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی تجمعات در فضای باز را ممنوع اعلام کرد

ارتش اشغالگر اعلام کرد که تغییراتی را در دستورالعمل‌های مربوط به غیرنظامیان اعمال کرده و بر اساس آن از شنبه ساعت ۱۱ تا دوشنبه ساعت ۱۱ (به وقت محلی) تمامی فعالیت‌های آموزشی در سراسر سرزمین‌های اشغالی به حالت تعلیق در می‌آید.

به گزارش جروزالم پست، در فضا‌های باز نیز تجمع بیش از هزار نفر ممنوع اعلام شده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد که در بحبوحه واهمه از پاسخ متقابل ایران، تمامی نیرو‌های خود را در حالت آماده باش کامل قرار داده است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی است از نزدیک «حمله برنامه‌ریزی شده ایران و متحدانش در منطقه» را تحت نظر دارد. 

به گفته سخنگوی پنتاگون، گالانت و لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا نیز در همین راستا در خصوص «تهدیدات فوری منطقه‌ای» گفتگو کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • این شهر می خواهد ۲ ساعت به مدت زمان شبانه‌روز اضافه کند!
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای
  • رژیم صهیونیستی تجمعات در فضای باز را ممنوع اعلام کرد
  • باهنر: حقوق‌ها نباید به اندازه تورم افزایش پیدا کند
  • نباید به اندازه تورم حقوق‌ها افزایش یابد/ مجلس یازدهم ۵ اخطار علنی از رهبری گرفت
  • نباید حقوق‌ها به اندازه تورم افزایش یابد