Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات اتمی گفت سه کشور ایران، روسیه و چین امروز، یکشنبه نشست سه جانبه غیر رسمی در وین برگزار کردند.

وی در این پیام توییتری نوشت: «چین، ایران و روسیه امروز، رایزنی‌های غیررسمی سه‌جانبه‌ای در راستای آماده‌سازی از سرگیری رسمی گفت‌وگوهای وین در روز 29 نوامبر (فردا، 8 آذر) برگزار کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف اضافه کرد: «تبادل دیدگاه‌ها، برای درک موضع به روز ایران درباره مذاکره، مفید بود«.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه و چین در وین برگزار شد روسیه و چین در وین برگزار شد روسیه و چین در وین برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر از تلاش مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران

وزیر خارجه کشورمان از تلاش روسیه برای برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق، تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «سرگئی لاوروف» وزیر امورخارجه روسیه عصر امروز شنبه طی گفتگوی تلفنی درباره موضوعات مربوط به روابط دوجانبه، چندجانبه و همچنین اوضاع منطقه به خصوص آخرین تحولات فلسطین رایزنی و تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان در این گفتگو از تلاش روسیه برای برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت کشورمان در دمشق، تشکر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان از موضع آمریکا در ممانعت از صدور بیانیه شورای امنیت در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی شدیدا انتقاد کرد و آنرا سیاستی دوگانه و متناقض خواند.

وزیر امور خارجه روسیه نیز در این گفتگو،  هدف قرار دادن نمایندگی های دیپلماتیک را غیر قابل قبول دانست و اظهار کرد : همه کشورها باید این گونه اقدامات را محکوم کنند.

 سرگئی لاوروف افزود: همچنین حملات اسرائیل علیه غیر نظامیان نیز باید از سوی کشورها محکوم شود.

وزیران  امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و روسیه آخرین تحولات منطقه و بویژه غزه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زورآزمایی روسیه و آمریکا در شورای امنیت این بار به نفع ایران
  • دفاع روسیه و چین از ایران در نشست اضطراری شورای امنیت
  • نماینده روسیه: نشست شورای امنیت نمایش ریاکاری غرب است
  • روسیه: حمله‌ ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • روسیه: حمله های ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • نشست فوق‌العاده وزاری خارجه کشور‌های اروپایی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • نشست فوق العااده شورای امنیت برگزار می‌شود
  • تشکر از تلاش مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در پی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران
  • تلاش ویتنام برای عضویت در بریکس
  • روسیه: غرب حاضر نیست حمله به نیروگاه زاپروژیا را محکوم کند