Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه شورای فنی استان گفت: با تلاش‌های انجام شده استان در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفته و تاکید استاندار بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها بخصوص ظرفیت اقتصادی است.

بیجار ادامه داد: با توجه به تعدد طرح‌ها در حوزه عمرانی از جمله راه سازی، گازرسانی و ابلاغ طرح جدید جهش مسکن استفاده از تولیدات بومی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تکلیف شده تا از تولیدات بومی و محصولاتی تولیدی استان که در این پروژه‌ها قابل استفاده است به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

بیجار بیان داشت: تولیدکنندگان بومی استان اعلام آمادگی کرده اند که در صورت حمایت می‌توانند تمامی ظرفیت‌ها را به کار گیرند و اشتغال خوبی هم ایجاد خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: در جلسه امروز قرار شد در اولویت اول تمامی دستگاه‌های اجرایی به شرط رعایت استاندارد‌های لازم توسط تولیدکنندگان بومی از محصولات آن‌ها استفاده کنند تا بنیه‌های اقتصادی استان از این طریق تقویت شود و با حمایت‌های لازم بتوانیم تعداد این تولیدکنندگان را افزایش دهیم.

بیجار ادامه داد: قرار شد تا ساز و کار این موضوع در دبیرخانه شورای فنی تنظیم و حداکثر تا دوهفته آینده ابلاغ شود.

همچنین استاندار سیستان و بلوچستان هم بایددر جلسه ستاد کرونا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از کالا‌های داخلی،  از مدیران استان خواست این دستورالعمل را با جدیت اجرا کنند.

در این جلسه اعضای ستاد کرونای استان  بر کنترل مبادی ورودی مرز‌ها و ممانعت ازورود کارمندان بدون کارت واکسن به داخل ادارات  تاکید کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با اقدامات انجام گرفته هم اکنون از شهر‌های استان ۱۹ شهرستان دارای وضعیت ابی ۶ شهرستان زرد ویک شهر هم دارای وضعیت نارنجی است.

شهرکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی براساس طرح هوشمند واکسیناسیون خواست /برای حفظ سلامت کارکنان وقطع زنحیره انتقال ویروس کرونا از ورود کارکنان بدون کارت واکسن درادارت ومحل کارشان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های عمرانی مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سلطانی مدیرعامل شبکه مخابرات ایران در سفر به استان ازرفع مشکل آنتن دهی با اجرای این شبکه در دیگر شهر‌های استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از حضور سپاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان + فیلم
  • وصل برق تمامی مناطق سیل‌زده به جز ۵ روستای صعب‌العبور