Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:56:28 GMT

اومیکرون اجلاس اوپک را به تعویق انداخت

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۷۵۰۵

اومیکرون اجلاس اوپک را به تعویق انداخت

سازمان کشورهای تولیدکننده نفت (اوپک) برای بررسی جوانب شیوع سویه اومیکرون برگزاری دو جلسه فنی را به روزهای آتی موکول کرد.

به گزارش مشرق، تارنمای شبکه خبری بلومبرگ امشب نوشت که جلسه مشترک کمیته فنی به جای فردا -دوشنبه-، روزچهارشنبه (۱۰ آذر) و جلسه نظارتی وزیران که اعضای اوپک پلاس نیز در آن حضور دارند به جای سه شنبه این هفته، پنج شنبه (۱۱ آذر) برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع آگاه، این تاخیر به تولیدکنندگان عمده نفت فرصت می‌دهد تا بازار را پس از ظهور سویه جدید ویروس کرونا که به افت بیش از ۱۰ درصدی قیمت‌ها در جمعه پیش انجامید، تجزیه و تحلیل کنند. اوپک همچنین تأثیر احتمالی رهاسازی برنامه ریزی شده ذخایر راهبردی آمریکآمریکا و سایر کشورهای مصرف کننده را ارزیابی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو اوپک اومیکرون اوپک پلاس مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت

بالا بودن هزینه‌های درمان و جراحی برای بیمارانی که هیچ پوشش بیمه‌ای ندارند، با مشکلاتی مواجه کرده است. اما بیمه سلامت و بیمه روستایی راهکار مناسبی برای افراد به وجود آورد تا بتوانند به راحتی هزینه‌های درمان خود را بپردازند.

به گفته شهروندخبرنگار ما چند روزی هست که بیمه سلامت و بیمه روستایی در شهرستان کاشمر استان خراسان رضوی دچار اختلال شده و مشکلاتی را برای بیماران به وجود آورده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید من از خراسان رضوی شهرستان کاشمر پیام می‌دهم الان چند روزی هست که بیمه سلامت و روستایی دچار اختلال شده است و ما برای انجام کار‌های پزشکی و درمانی مجبور به پرداخت هزینه آزاد هستیم جالب اینجا است که تامین اجتماعی سامانه اش فعال، اما تحت عنوان بیمه سلامت همگانی چه شهری و چه روستایی صورت نمی‌گیرد و مردم باید بیشترین هزینه را باید پرداخت کنند من خودم باردار هستم هفته‌های آخر با کلی هزینه رفت و آمد از روستا به کاشمر برای سونوگرافی رفتم. بعد از کلی معطلی سامانه قطع و اصلا معلوم نیست چه زمانی وصل شود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است