Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز یکشنبه در دیدار با رییس جدید اداره بهزیستی سقز اظهار داشت: توجه به سازمان های مردم زیر نظر بهزیستی از جمله جامعه معلولان، موسسه رفاه نابینایان، خانه سالمندان مهر، کودکان حاج افتخار امینی، کمک به کمپ های ترک اعتیاد و توجه مضاعف به خانواده های دارای چندمعلول از اولویت های بهزیستی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر برنامه ریزی جدی بهزیستی برای حمایت از انجمن های اُتیسم و راه اندازی مرکز شبانه روزی و نگهداری بیماران اُتیسم، مناسب سازی معابر برای دسترس پذیری معلولان، ضرورت اجتماع محوری برای کاهش آسیب ها و ارتقای سلامت اجتماعی، فرهنگ سازی برای کاهش مصرف مواد و تلاش برای بازگشت معتادان به جامعه و کاهش اعتیاد تاکید کرد.

رییس اداره بهزیستی سقز نیز بر گام های جدی تر برای توانبخشی و توانمندسازی توانخواهان، غربالگری، پیشگیری از معلولیت ازدواج و ناشی از انفجار مین، حمایت و توانمندسازی دختران و زنان آسیب دیده تاکید کرد.

سید منصور حیدری اضافه کرد: پیشگیری و مداخله در خانواده برای کاهش طلاق، ساخت مسکن مددجویی و همراهی با انجمن خیران مسکن سازو بازتوانی افراد بهبود یافته و اشتغال توانخواهان از جمله برنامه های این اداره است.

وی افزود: مجموعه بهزیستی همراه با موسسات غیردولتی، کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی و خیران در راستای ارایه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه بزرگ تحت پوشش از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر استانی به جد پیگیری می شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان معتادان متجاهر سقز سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان معتادان متجاهر سقز کردستان معتادان متجاهر سقز سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرتهران گفت: ۱۶ هزار ظرفیت برای پذیرش معتادان متجاهر ایجاد کردیم که علاوه بر معتادان متجاهر، افراد دارای منع پذیرش شامل افراد دارای صغر و کبر سن، اعصاب و روان، بیماران عفونی و دارای زخم باز و ترنس‌ها و دیگر افراد را در آن پذیرش کردیم. احمد احمدی صدر همچنین از جمع آوری ۲۶۴ محل تجمع آسیب دیدگان اجتماعی در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خبر داد و گفت: ۸۲ محل که ۵۰ تا ۳۰۰ نفر در آن تجمع می‌کردند، دیگر امروز وجود ندارد و ۱۸۲ محل هم با جمعیت تا ۵۰ نفر داشتیم که جمع‌آوری شد. مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در خلازیر، میدان محمدیه، راه آهن و محدوده‌هایی از این قبیل مردم نمی‌توانستند، تردد کنند، اما با اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، معتادان از این محدوده‌ها جمع آوری شدند. احمد احمدی صدر در ادامه با اشاره به اختصاص ۲۵ دستگاه خودرو برای جمع آوری کودکان کار در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گفت: یک ساختمان سه طبقه برای غربالگری کودکان کار اختصاص دادیم همچنین ظرفیتی ایجاد کردیم که خانواده‌های اتباع در آن فضا بخوابند و رد مرز شوند. مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بر لزوم جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر تاکید کرد و افزود: اگر معتادان را جمع آوری کنیم و خرده فروشان جمع آوری نشوند، فایده‌ای ندارد، ساماندهی معتادان و خرده فروشان یک زنجیره به هم پیوسته است که باید با هم دنبال شود. مدیرکل سلامت شهرداری تهران هم در نشست امروز شورا گفت: به دنبال ایجاد دو ورزشگاه به‌جز ورزشگاه حضرت ابوالفضل برای افراد دارای معلولیت هستیم. حمید صاحب همچنین با بیان اینکه دیگر اقدام ما برای معلولان در حوزه حمل و نقل است، گفت: این توان وجود دارد که از تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر مدیریت شهری برای معلولان استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها
  • جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار
  • وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران