Web Analytics Made Easy - Statcounter

لایپزیش دیگر آن تیمی نیست که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به راحتی کسب می کرد.

بایرلورکوزن پس از صعود از مرحله گروهی لیگ اروپا، یک پیروزی مهم در خانه لایپزیش کسب کرد.

به گزارش طرفداری، تیم های لایپزیش و بایرلورکوزن در چارچوب هفته سیزدهم بوندسلیگا مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار پرهیجان با گلزنی ستاره این روزهای فوتبال آلمان، فلوریان ویرتس شروع شد و موسی دیابی، ملی پوش فرانسوی که پیش از این یک گلش به خاطر آفساید مردود اعلام شده بود اختلاف را دو برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایپزیش که انتظار می رفت پس از پیروزی قاطعانه برابر بروخه یک نمایش خوب در دیدار امشب به نمایش بگذارد، در نیمه دوم یکی از گل ها را توسط آندره سیلوا جبران کرد اما تیم سیوانه قرار نبود اجازه خودنمایی به میزبان بدهد، یرمی فریمپونگ تنها دو دقیقه بعد توانست دوباره اختلاف را به دو گل برساند. لایپزیش فرصت کم کردن فاصله را داشت اما دومینیک سوبوسلای در دقیقه 88 پنالتی از دست داد تا کار لایپزیش تمام شود. بایرلورکوزن در نهایت با نتیجه 3-1 حریفش را شکست داد و به رده سوم جدول صعود کرد. 

لایپزیش کار سختی برای کسب سهمیه دارد

 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد

وزیر خارجه ایران در ادامه دیدارهای خود در ترکمنستان، با همتای خود دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود در عشق‌آباد، روز پنجشنبه و در محل وزارت خارجه این کشور مورد استقبال «رشید مردوف» معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر خارجه ترکمنستان قرار گرفت.

طبق گزاش سفارت ایران در ترکمنستان، هم‌اکنون دیدار خصوصی ۲ وزیر در حال برگزاری است.

وزیر خارجه ایران پیش از این با رئیس‌جمهور و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان دیدار کرده بود.

امیرعبداللهیان شامگاه چهارشنبه از سفر به عشق آباد خبر داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به‌منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم».

او تاکید کرد «روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاوردهای نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود».

وزیر خارجه ایران همچنین اعلام کرد بزودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • بایرلورکوزن برای ویکتور بونیفیس قیمت تعیین کرد: دست کم 55 میلیون یورو!
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • بارش باران در کوهرنگ به ۱۱۰ میلیمتر رسید