Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هیچ فوتی در بیمارستان‌ها گزارش نشده است، گفت: ۲ نفر از مصدومان در " آی سی یو" بستری هستند.

به گزارش ایمنا، نورالدین سلطانیان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آخرین آمار مصدومان وقایع اصفهان اظهار داشت: تعداد ۴۰ نفر در وقایع اخیر اصفهان به مراکز چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱ نفر خدمات سرپایی دریافت و ترخیص شدند و ۱۹ نفر هم بستری هستند که حال عمومی آنها خوب است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: دیگر مصدومان و مجروحان به دیگر مراکز استان اصفهان مراجعه کردند که تعداد زیادی از آنها حال عمومی خوبی دارند و خدمات سرپای دریافت کردند.

وی با بیان اینکه هیچ فوتی در بیمارستان‌های علوم پزشکی و بقیه بیمارستان‌ها گزارش نشده است، تصریح کرد: به استثنای ۲ نفر که به علت نیاز به مراقبت‌های ویژه در آی سی یو بستری شدند، حال عمومی دیگر بیماران خوب است. در حال حاضر وضعیت این دو نفر ثابت و استیبل است و امیدواریم که بهتر شوند و از آی سی یو خارج شوند.

منبع: تسنیم

کد خبر 538506

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اعتراضات مردمی اعتراضات بنزینی اصفهان و اعتراضات کشاورزان اعتراضات بی آبی مصدومان مصدوم مصدومیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق علوم پزشکی آی سی یو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید میثم موسوی، ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وقوع سیلاب، یک بیمارستان صحرایی در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برپا شد.

وی افزود: تمامی امکانات و تجهیزاتی پزشکی لازم برای ارائه خدمات درمانی احتمالی به صورت سرپایی در این بیمارستان صحرایی مستقر می‌شود.

لازم به ذکر است، این بیمارستان در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برپاست.

کد خبر 6079752

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم حاصل تصادفات تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۲۱ درصدی فوتی‌ها در طرح نوروزی استان مرکزی
  • مقایسه مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال با سال‌های گذشته/ آمار
  • آمار مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال در مقایسه با گذشته