Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان منچستریونایتد از تلاش گروهی هم تیمی هایش رضایت دارد ولی از نتیجه بازی نه. 

داوید دخیا پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل چلسی اعتقاد داشت این نتیجه درد چندانی از تیمش دوا نمی کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ بار دیگر در دروازه تیمش خوش درخشید تا آن ها استمفوردبریج را دست خالی ترک نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخیا در مصاحبه پس از بازی گفت:

پیشرفت ما مقابل ویارئال بود که برنده شدیم و به دور بعد راه یافتیم. امروز در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم خیلی خوبی قرار گرفته بودیم. تلاش تیم خیلی خوب بود. بهترین فرصت ها نصیب حریف شد. برای من این تساوی کافی نیست. ما در شرایط سختی به سر می بریم. من به تلاش تیم افتخار می کنم.

من درون زمین تقریبا در کل بازی خطر را حس می کردم. ما خوب دفاع کردیم، حریف فرصت های بزرگی را از دست داد و ما توانستیم روی یک فرصتی که در اختیارمان گذاشتند، به گل برسیم. تساوی برای ما کافی نیست ولی در این لحظه، امتیاز بزرگی به شمار می رود. 

در بازی های قبل تر، ما سه - چهار گل دریافت می کردیم. حالا در حال پیشرفت هستیم. این فقط دو بازی بود. حداقل حالا خوب دفاع می کنیم. ما برای هر توپ می جنگیم و حالا یک تیم هستیم. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران که با حملات پردامنه خود توانسته بود به دو  گل مقابل پیکان دست یابد و در آستانه دستیابی به سه امتیاز قرار گیرد، با دو گلی که فلاح و زمانی برای پیکان به ثمر رساندند، به تساوی رضایت داد.

نکته جالب توجه اینکه این چهارمین بازی‌ای است که مسعود شجاعی روی نیمکت هوادار در آستانه کسب سه امتیاز قرار دارد اما در نهایت به تساوی رضایت می‌دهد.

آنها مقابل نساجی در قائمشهر نیز با دو گل از حریف پیش افتاده بودند اما در نهایت به تساوی دو - دو رسیدند. بنفش‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک نیز پیش افتاده بودند و در نهایت با تساوی در این بازی به کار پایان دادند. دیدار مقابل فولاد خوزستان دیگر دیداری بود که این تیم توانسته بود از حریف پیش بیفتد؛ آنها در شرایطی که با دو گل در زمین حریف پیش افتاده بودند در نهایت با تساوی ۳-۳ به این بازی دست یافتند.

اکنون مسعود شجاعی در دیدار مقابل پیکان نیز در شرایطی که با دو گل از شاگردان رضا عنایتی پیش بود، در نهایت با تساوی کار را پایان داد تا این چهارمین بازی‌ای باشد که تیمش در آستانه برد، به تقسیم امتیاز رضایت دهد.

دیگر خبرها

  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا