Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سعید اعتمادی دبیر جشنواره در آیین اختتامیه گفت: ۳۸۰ اثر هنری در قالب‌های مختلف از جمله پوستر، کاریکاتور، موشن گرافی، نمایش و فیلم کوتاه، پادکست و کتاب صوتی به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد که در پایان و با رای داوران نفرات برتر لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این آیین با تشریح عوامل مختلف انحراف در جامعه گفت: در حال حاضر استکبار جهانی و صهیونیست با هجمه‌های مختلف فرهنگی و از راه‌های گوناگون افکار و باور‌ها و اعتقادات مردم به خصوص جوانان را هدف قرار داده است که باید با بصیرت و آگاهی و تقویت ایمان در مقابل این تهاجم دشمن ایستادگی کنیم.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان هم با بیان اینکه دشمنان از ابتدا با دو راهبرد نظامی و و فرهنگی ایران اسلامی را هدف گرفتند گفت: در راهبرد فرهنگی با ترفند‌های مختلف افراد را گمراه میکنند که باید در این زمینه با مراقبت و آگاهی از تهاجم دشمنان در امان بمانیم.

حجت الاسلام حاجی آقا زاده از استادان حوزه و دانشگاه و آقای گودرزی از اساتید هنر‌های تجسمی نیز در این آیین درباره راه‌های مقابله با فرقه‌های ضاله و هنر انقلابی سخن گفتند.

آثار برتر این جشنواره در نمایشگا‌های مختلف، فضای مجازی و رسانه‌های در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ملی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

این رقابت ها  در هفت کورس یک دور هزار متری و ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.


دور اول این رقابت‌ها با برتری یاسر آموت با اسب کی شاد میر همراه بود.

دور دوم آرمین آق آتابای با اسب اسپارتاکوس ترکان برنده شد.

دور سوم و چهارم عبدالحلیم قبادی با اسب کازوکی و اسب اشلی رز عنوان نخست را کسب کرد.

ابراهیم قره داشلی با اسب کلیور، بنیامین جرجانی با اسب نایس کاپ و محمدصفا مختوم نژاد با اسب آژاکس هم عنوان‌های برتر دور‌های پنجم، ششم و هفتم را کسب کردند.

برای روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های برتر اهدا شد.

روز‌های دوم و سوم مسابقات این هفته نیز به ترتیب جمعه ۳۱ فروردین و شنبه اول اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • وعده صادق نشان داد شکست ناپذیری اسرائیل یک ادعاست
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی