Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی آبی ها از تساوی ۱-۱ خانگی تیمش مقابل شیاطین سرخ می گوید. 

توماس توخل پس از تساوی ۱-۱ چلسی مقابل منچستریونایتد، از عملکرد تیمش رضایت داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، در حالی که خیلی ها انتظار داشتند چلسی در هفته سیزدهم لیگ برتر بر حریف خود غلبه کند، شیاطین سرخ توانستند دست پر استمفوردبریج را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل در مصاحبه پس از بازی خود گفته است:

چنین اتفاقاتی در فوتبال پیش می آید و متاسفانه برای ما دو بار رخ داده است؛ یک بار هم مقابل برنلی این طور شد. من از عملکرد تیم کاملا راضی هستم. ما از دقیقه اول بر بازی حاکم بودیم، پر تلاش ظاهر شدیم و هرگز دست از حمله برنداشتیم. متاسفانه دو گل زدیم: یک گل برای هر تیم. 

فرصت لحظات پایانی آنتونیو رودیگر؟ بخت بزرگی بود. شاید اگر ضربه اش در چارچوب بود، پایان فوق العاده ای بر عملکردی فوق العاده رقم می خورد ولی باید این نتیجه را بپذیریم. ما خیلی خوب بازی کردیم و من راضی هستم.

منظم و چابک ظاهر شدیم. من از چیزی که دیدم راضی هستم و هدایت کردن تیم از کنار خط لذتبخش بود. ما نمی توانیم نتیجه گرفتن را تضمین بدهیم ولی اگر همین طور بازی کنیم، شانس نتیجه گرفتن مان افزایش می یابد. 

روملو لوکاکو؟ اگر کاملا آماده باشد، در ترکیب اصلی قرار می گیرد ولی در حال حاضر این طور نیست. در واقع بیش از چیزی که می خواستم بازی کرد ولی آنقدر به دروازه حریف نزدیک بودیم که پیش خودم گفتم شاید با حضورش بتواند به تیم کمک کند. 

شرایط جدول؟ نباید غافلگیر شویم. چنین چیزهایی در طول فصل پیش می آید. ما در وسط رقابت هستیم و در جایگاهی حضور داریم که می خواهیم در آن باشیم.

توخل همچنین در پاسخ به این سوال که «آیا احساس کردید مقابل تیم رالف رانگنیک بازی می کنید» با اشاره به سبک بازی حریف گفت:

نه، اصلا. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند زورکی آقای توخل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه‌شب با عملکردی فوق‌العاده توانست با نتیجه ۵-۱ بر یونیون برلین غلبه کند. آنها سه روز پیش هم در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

توماس توخل در مصاحبه پس از بازی با اسکای اسپورت نتیجه امروز را «پایانی عالی بر هفته‌ای عالی» دانست و از عملکرد تیمش در این مسابقه و بازی چهارشنبه‌شب برابر آرسنال اعلام رضایت کرد.

این مربی آلمانی، به‌عنوان کسی که تیمش را به جمع ۴ تیم برتر اروپا رسانده، مسلما از رفتاری که در باشگاه بایرن مونیخ با او شده راضی نیست. او امیدوار است که با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، برای سومین بار در فینال چمپیونزلیگ حاضر شود و مانند دوران حضورش در چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، شاید بایرنی‌‌ها در انتهای فصل از اینکه او را از دست می‌دهند پشیمان شوند. تصاویری که در فضای مجازی وایرال شده، مربوط به لبخند زورکی توخل است که نشان می‌دهد علیرغم نمایش‌های خوب تیمش در بازی‌های اخیر، از شرایطش در باشگاه راضی نیست.

او در مصاحبه پیش از بازی هم در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ماندنش در بایرن مونیخ گفته بود:«من و باشگاه برای جدایی در پایان فصل به توافق رسیده‌ایم. این موضوع اعلام شده و پابرجاست.»

دیگر خبرها

  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • تماس منچستریونایتد با توماس توخل
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • توماس توخل: تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست؛ این پیروزی پایانی خوب برای یک هفته عالی بود
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین