Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در محل استانداری برگزار شد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این نشست گفت:از همراهی و همکاری موثر اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه مدیریت منابع آبی و شرایط خشکسالی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر و شرایط خشکسالی دشمن در تلاش است تا میان مردم تفرقه ایجاد کند و امنیت ما را مخدوش نماید و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و در اینجا نقش رسانه ها در مقابله با نقشه های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است.
نجاتی خاطرنشان کرد:استاندار خوزستان به صورت مداوم با حضور در جلسات در مرکز پیگیر مشکلات استان در شرایط خشکسالی هستند و اطمینان داریم دولت و رئیس جمهور برای حل مشکلات استان توجه ویژه خواهند داشت.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اظهار داشت:مردم و کشاورزان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که دولت به صورت کارشناسانه منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم‌گیری خواهد کرد و حقابه های استان در حوزه های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.
نجاتی تاکید کرد:رسانه‌ها امین میان مردم و مسئولان هستند و نقش اساسی در خنثی سازی توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان دارند و مدیران شرکت ها و ادارات استان لازم است تعامل بیشتری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان داشته باشند و به مشکلات این قشر پرتلاش و فرهیخته رسیدگی کنند.
معاون استاندار خوزستان بیان کرد:انتظار داریم دستگاه ها از شکایت از اصحاب رسانه خودداری نمایند و البته رسانه ها هم نقدهای خود را به دور از ایراد تهمت و در چهارچوب قوانین ابراز نمایند.
انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: منابع آب رسانه دولت محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان رضا نجاتی اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه ایران نوشت:

یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر به تیتر برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شد، مسأله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بود. بویژه پس از آنکه در پی انتشار تصاویری از برخورد نیروهای پلیس امنیت اخلاقی با هنجارشکنان، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به صورت غیرمستقیم خبر داد که رهبر انقلاب دراین‌باره به برخی مسئولان تذکر دادند. این نقل قول بهانه‌ای شد تا یک جریان سیاسی خاص، رسانه‌های وابسته به خود را علیه قوای سه‌گانه و فراجا بسیج کند.

این درحالی است که رئیس‌جمهور در آخرین نشست هیأت دولت و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در اظهاراتی مشابه تأکید داشتند که برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته در جامعه، تصمیم مشترک قوا بوده و پلیس نیز وظایف مربوط به خود را در اجرای این تصمیم برعهده دارد، ضمن اینکه باید حقوق مردم رعایت شود.

در چنین شرایطی، یک جریان خاص سیاسی که به دنبال بازنمایی اختلاف میان قوا در موضوع حجاب است، تلاش کرد سخنان رئیس قوه قضائیه را به عنوان تقابل با رئیس‌جمهور بازنمایی کند. عجله این جریان و رسانه‌های آن در اختلاف‌افکنی به حدی بود که در تیترهای رسانه‌های خود، تحریف‌های مشخصی انجام داد. به عنوان نمونه، تاریخی را که رئیس قوه قضائیه به عنوان جلسات تصمیم‌گیری درباره موضوع حجاب بیان کرده بود، یک سال عقب برد.

به نظر می‌رسد هدف این تلاش‌های سیاسی و رسانه‌ای از القای اختلاف میان قوا، تلاش برای احیای پایگاه سیاسی و اجتماعی از دست رفته ‌این جریان باشد.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898895

دیگر خبرها

  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد