Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا هوادار تاتنهام به مراد خودش نرسد!

یک هوادار تاتنهام می تواند لقب «بد شانس ترین هوادار اسپرز» را به خودش اختصاص بدهد. 

به گزارش طرفداری، ماجرا از این قرار است که یک هوادار تاتنهام طبق برنامه ریزی قبلی، به همراه همسرش از دالاس آمریکا طی سفری حدودا ۳۱ ساعته خودش را به لندن و سپس برنلی رساند تا شاهد دیدار برنلی - تاتنهام در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از بخت بد او، بازی یاد شده نیم ساعت مانده به سوت آغاز، به دلیل شرایط بد جوی و بارش شدید برف لغو شد! فرد بد شانس ماجرای ما، روز گذشته با انتشار عکس زیر در توییترش نوشته بود:

از دالاس به لندن و بعد برنلی (تقریبا رسیدیم). ۳۱ ساعت، بدون خواب، قهوه، کراکر پنیری و باز هم قهوه سوخت ما بود. هوا در حد یخ زدن سرد است و پیش بینی می شود روز بازی، برفی باشد. از آن دست کارهایی که وقتی باشگاهت را دوست داری، انجام شان می دهی.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هوادار تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است

تقریبا کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا که در چمن‌های دانشگاه چادر زده‌اند، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، اشا کرم مدیر مسئول روزنامه دانشگاه کلمبیا به نقل از سازمان دهندگان دانشجویان معترض گفت: مذاکرات بین معترضان و مقامات دانشگاه کلمبیا در مورد جمع آوری چادرهای برپایی در محوطه دانشگاه که به مدت ۴۸ ساعت تمدید شده بود، تاکنون "بی ثبات" بوده است.

وی به سی‌ان‌ان گفت: «ما تقریباً در نیمه راه از مهلت تمدید شده ۴۸ ساعته هستیم و از سازمان‌دهندگان جبهه دانشجویی دانشگاه کلمبیا اوایل امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شنیدیم که به ما گفتند که مذاکرات با مسئولان دانشگاه در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است.»

کرم افزود: هنوز حدود ۲۴ ساعت دیگر تا مهلت تمدید شده باقی مانده است "اما واقعاً پس از آن، ما واقعاً نمی دانیم اوضاع به چه سمت و سویی خواهد رفت.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه خواستار استعفای رئیس دانشگاه کلمبیا شد و گفت مدیریت او ضعیف است و اگر نتواند "به این هرج و مرج نظم بخشد."، باید استعفا دهد.

کرم گفت که تاکنون واکنش دانشجویان به درخواست ها برای استعفای رئیس دانشگاه متفاوت بوده است. ولی عده‌ای مایلند که او همچنان به مدیریت دانشگاه ادامه دهد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم