Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح ها اظهارداشت:  طرح هایی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در قبال اهالی همجوار تاسیسات عملیاتی این شرکت به منظور رفع نیازهای ساکنان با اولویت و جدیت در حال اجرا  است.

حمید کاویان افزود: صنعت نفت در میان همین مردم فعالیت می کند و باید در حد توان و تا حدی که قانون اجازه می دهد، خدمات عمرانی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی مناسب را به این مناطق ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه طی سالهای گذشته و پیش از این ۱۵ مدرسه و ۱۹ مسجد احداث یا بهسازی شده اند افزود: به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت، امسال زمین چمن مصنوعی رامشیر تامین و همچنین از سال گذشته تا کنون چهارهزار و ۵۰۰ بسته کمک آموزشی علاوه بر چهار هزار بسته معیشتی، بین دانش آموزان و خانوارهای کم برخوردار همجوار تاسیسات توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب همچنین در این آیین با اشاره به خدمات تاثیرگذار سازمان بسیج مستضعفین در عرصه های مختلف، تشکیل این سازمان را دوراندیشی امام (ره) توصیف کرد و گفت: بسیج که در زمان جنگ یک نیروی امنیتی و دفاعی به شمار می‌آمد اکنون در بخش سازندگی و محرومیت زدایی در میدان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری فعال دارد.

سرهنگ عباس ممبینی با اشاره به همکاری و حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حوزه محرومیت زدایی گفت: تلاش‌های یکایک بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مایه مباهات است.

بر اساس این‌ گزارش، به همت پایگاه مقاومت بسیج نفت و گاز مارون، مسجد اهل بیت(ع) در روستای شاخ کوپال و مدرسه ۲ کلاسه شهید دیانت روستای چای ورشام بخش غیزانیه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شدند.

برچسب‌ها مسئولیت اجتماعی غیزانیه نفت اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی غیزانیه نفت مسئولیت اجتماعی غیزانیه نفت اهواز نفت و گاز مارون بهره برداری مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳