Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@23:35:18 GMT

وزیر بهداشت: مهاجرت از کشور خیانت به ملت است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۷۷۹۳

وزیر بهداشت: مهاجرت از کشور خیانت به ملت است

 بهرام عین الهی وزیر بهداشت شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید فخری زاده که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با هدف یک مغز متفکر نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داد تا نظام جمهوری اسلامی صدمه بزند و تاریخ نماینگر صفحات مختلفی از جنایات مختلف دشمن است و در تاریخ هیچ چیزی محو نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید فخری زاده قسمت درخشانی از تاریخ انقلاب اسلامی با فعالیت هایی که در بخش های مختلف انجام داده است.

عین الهی با بیان اینکه امروز نکته مهم ما توجه به دانشمندان است، بیان داشت: در مشکلات مختلف که از زمان دفاع مقدس تا امروز داشتیم نخبگان و دانشمندان رهگشا بودند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه دشمن نسل جوان پرشور را مورد تهاجم قرار داده و خود ما شناخت خوبی از این نسل نداریم، گفت: در مراکز واکسیناسیون که حدود 1320 مرکز در کشور لایه های متعدد جوانان متدین و ولایتمدار خود زا نشان داد و این جوانان دنبال الگو هستند و شهید فخری زاده ها الگوی این جوانان هستند.

عین الهی با تاکید بر اینکه باید در دولت فضای جدیدی برای رشد جوانان ایجاد کنیم و باید در مار جهادی دولت جوانان نقش مهمی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: اینکه دانشگاه دنبال پول باشد و راه خود را نرود قابل تحمل نیست و نگاه ما در دانشگاه، وجود اساتید نخبه ای هست که راه فخری زاده ها را بروند.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امروز پژوهش های کاربردی هست و ما 800 مرکز پژوهشی داریم که نباید هدفشان فقط تولید مقاله باشد، بیان داشت: دانشگاه های ما نباید فقط ویترین باشند و ما امروز نیازمند پژوهش های کاربردی هستیم تا مشکل مردم حل شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه رشد علمی و مراکز تحقیقاتی ما یعنی مرگ بر آمریکا، گفت: تقویت دانشجویان به مهاجرت از کشور خیانت به ملت است و نگاه ما باید به داخل باشد و ما می توانیم را عملی کنیم و شهید فخری زاده نمونه عملی ما می توانیم هست.

عین اللهی با تاکید بر اینکه دشمن از علم و دانش و دانشمند ما می ترسد و باید دانشمندان متدینمان را زیاد کنیم، بیان داشت: امیدواریم دانشگاه‌های ما دانشگاه بشوند و راه اصلی خود را پیدا کنند و مشکلات را رفع کنند و هدف اصلی دانشگاه‌ها خدمت به مردم باشد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر بهداشت رشد علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما­  گفت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ۲۵ اسفند تاکنون به صورت سرپایی درمان شده اند و ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار نفر در کشور بستری شدند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بود.

بهرام عین اللهی همچنین گفت: با وجود کاهش شش درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر بهداشت با اشاره به انجام ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس در سطح کشور از ۲۵ اسفند تاکنون، گفت: ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و نیرو‌های اورژانس ۵۸ هزار بیمار را در محل درمان کرده اند و ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

بهرام عین اللهی با بیان اینکه ۳هزار و ۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵هزار و ۷۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: دوهواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و ۵ شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وزیر بهداشت همچنین درباره بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی گفت: در ۵هزار و ۵۰۰ بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی، هفت تن مواد غذایی فاسد معدوم شده و در۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی، ۲هزار و ۷۰۰ مرکز به علت رعایت نکردن بهداشت مهر و موم شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی
  • امنیت کشور مرهون رشادت جوانان ما در مرزهاست
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود