Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:30:22 GMT

۶ کشته و یک مصدوم در تصادف دو خودرو در شادگان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۷۹۰۹

۶ کشته و یک مصدوم در تصادف دو خودرو در شادگان

ایسنا/خوزستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کشته شدن ۶ نفر و مصدومیت یک تن در تصادف دو خودرو در محور دارخوین - شادگان خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۶ یکشنبه (۷ آذرماه) در تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ آبادان، خبر تصادف دو خودروی سواری پراید و پراید وانت در محور دارخوین به شادگان اطلاع‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در پی این حادثه، سریعا سه دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند. متاسفانه با وجود اینکه در مدت چهار دقیقه اولین آمبولانس در صحنه تصادف حاضر شد، شش نفر به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان باخته بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: فوتی‌های این حادثه دو کودک ۴ و ۶ ساله و چهار نفر با میانگین سنی بین ۲۸ تا ۴۱ ساله بودند. در این حادثه، یک نفر نیز مصدوم شد که پس از اقدامات درمانی توسط پرسنل اورژانس در محل، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شهرستان شادگان منتقل شد.

نقیبی افزود: دلیل این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال پیگیری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت

حسین میش‌مست رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: دیروز در پی برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تریلی، ۲ سرنشین خودرو سواری جان باختند.

او افزود: هشت فقره تصادف جرحی و ۱۵ فقره تصادف خسارتی نیز طی شبانه روز گذشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد:هم اکنون ترافیک در خروجی مشهد به سمت آزادراه شهید شوشتری پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی و روان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۵ کشته و مصدوم در تصادف دو خودرو در گنبدکاووس