Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:59:22 GMT

پاکدل: اولین تیم محجبه تاریخ مسابقات جهانی هستیم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۷۹۲۴

پاکدل: اولین تیم محجبه تاریخ مسابقات جهانی هستیم

رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه بدرقه تیم بانوان به دیدارهای جهانی اسپانیا، گفت: ایران اولین تیم محجبه در ۲۵ دوره مسابقات جهانی است و این یک افتخار برای کشورمان است.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، علیرضا پاکدل در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات قهرمانی جهان گفت: با توجه به اینکه زمان کمی تا مسابقات قهرمانی جهانی داشتیم و به این دلیل که مقداری مسابقات آسیا نسبت به سایر قاره‌های دیگر دیرتر شروع شد فرصت کمی برای آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات جهانی در اختیار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

رئیس فدراسیون هندبال افزود: بعد از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیای اردن، تعدادی از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و ما تنها توانستیم دو اردو تدارکاتی برای تیم داشته باشیم.

 

پاکدل خاطرنشان کرد: برای اردوهای تدارکاتی تلاش زیادی کردیم اما به هر دری زدیم به در بسته خوردیم. تیم‌های اروپایی برنامه زمان بندی خود را از ماه‌ها قبل می‌بندند. حتی با قزاقستان و ازبکستان صحبت کردیم که به ایران بیایند تا بازی کنیم، اما در واقع نتوانستند بیایند. تنها سوریه اعلام آمادگی کرد که دیدیم در این بازه زمانی این دیدار به ما کمک نمی‌کند.

 

رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را برای کسب آمادگی در اردوی آخر انجام دادند و قرار است تیم سه روز دیگر تیم به اسپانیا اعزام شود.

 

وی بیان کرد: این تیم اولین تیم محجبه در ۲۵ دوره مسابقات جهانی هندبال است که یک افتخار محسوب می‌شود. امیدوارم که بازیکنان از فضایی که ایجاد شده، بهره کافی را ببرند.

 

پاکدل در خصوص هزینه‌های اعزام تیم به اسپانیا گفت: بودجه ما هم از کمیته و هم از وزارت مشخص است. فضای کشور هم اکنون در شرایط سخت اقتصادی است و در زمینه تأمین ارز مشکلاتی داریم. امیدوارم دولت هم نگاه ویژه به ورزش داشته باشد.

 

وی ادامه داد: هم رئیس کمیته و هم وزیر ورزش حمایت کافی و لازم را داشتند و خواهند داشت و قول داده بودند که پاداش و هدیه‌ای بدهند. بر همین اساس امروز قرار است در مراسم بدرقه این پاداش داده شود. هزینه‌ها را برآورد کافی ندارم.

 

پاکدل به دیدار مانوئل فرناندز، سرمربی تیم ملی مردان از تمرین تیم ملی بانوان اشاره کرد و گفت: درخواست رزمگر از فرناندز بود که در بحث فنی مشاوره بدهد. مانوئل هم در اکثر تمرینات حضور داشت و در جاهایی که نیاز بود، مشاوره لازم را داد.

هندبال هندبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال هندبال بانوان مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • (تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل