Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک ممکن است با تعویق یک ماهه مواجه شود، موضوعی که مسئولان ارشد ورزش کشور طی روزهای آتی در مورد آن تصمیم‌گیری خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان انتخابات ریاست 10 فدراسیون ورزشی تا 22 دی ماه برگزار خواهد شد. بر این اساس انتخابات فدراسیون نابینایان در 11 دی ماه، کوهنوردی 12 دی ماه، فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی 13 دی ماه و فدراسیون کبدی 14 دی ماه برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتخابات فدراسیون تکواندو در تاریخ 15 دی ماه، فدراسیون بوکس 18 دی ماه و فدراسیون بسکتبال 19 دی ماه انجام خواهند شد.

انتخابات فدراسیون شنا نیز 20 دی ماه به انجام خواهد رسید و انتخابات فدراسیون تیراندازی 21 دی ماه و اسکیت هم 22 دی ماه برگزار می‌شوند.

با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها را تا قبل از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک تعیین کرده است، اما این نکته وجود دارد که اگر انتخابات کمیته ملی المپیک هفته اول بهمن ماه برگزار شود، رؤسای فدراسیون‌هایی که قرار است انتخابات آنها برگزار شود، نمی‌توانند جهت حضور در پست‌های مختلف کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کنند، چرا که طبق اساسنامه باید ثبت‌نام‌ها از یک ماه قبل انجام شود و تکلیف آخرین فدراسیون 22 دی ماه مشخص خواهد شد.

با توجه به این نکته و اینکه 10 فدراسیون شانس نامزدی در پست‌های کمیته ملی المپیک را ندارند، قرار است وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در این مورد جلسه‌ای را برگزار و درباره تعویق یک ماهه انتخابات کمیته ملی المپیک تصمیم‌گیری کنند. با این شرایط احتمالاً انتخابات کمیته ملی المپیک هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

صالحی امیری: ادعای مهندسی حرفی غلط و اتهام غیراخلاقی است/ با 40 سال تجربه تسلیم فضاسازی‌ها نمی‌شویم

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک کمیته ملی المپیک المپیک کمیته ملی المپیک انتخابات کمیته ملی المپیک انتخابات فدراسیون ماه برگزار یک ماه دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس

به گزارش تابناک، رئیس جمهور فرانسه با اشاره به تمهیدات این کشور برای برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در صورت تشدید مخاطرات امنیتی، لغو برگزاری افتتاحیه این رویداد را رد نکرد.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر مخاطرات و تهدیدهای امنیتی بیش از حد باشد، امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد.

 ماکرون با اشاره به اینکه در این رویداد بزرگ نیروهای امنیتی در سطحی بی‌سابقه بسیج خواهند شد، تاکید کرد: با این حال، بسته به تحلیل و ارزیابی ما از شرایط، اگر به این نتیجه برسیم که مخاطراتی وجود دارد، برنامه‌های جایگزینی تدارک دیده‌ایم. در واقع، علاوه بر «پلن بی»، «پلن سی» هم وجود دارد.

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای نخستین بار قرار است که خارج از فضای بسته و در رود سِن و اطراف آن برگزار شود. انتظار می‌رود حدود ۱۰ هزار ۵۰۰ ورزشکار در قلب فرانسه و در مسیری حدود ۶ کیلومتری، در قلب فرانسه روی رود سِن رژه را روی قایق برگزار کنند.

ماکرون گفته است که سازمان‌دهندگان به منظور محدود کردن مخاطرات امنیتی شاید اقدم به کاهش مسیر رژه ورزشکاران روی رود سن گرفته یا حتی «مراسم را به ورزشگاه استادوفرانس» منتقل کنند.

نگرانی‌های لجستیکی و امنیتی دولت فرانسه را مجبور به کاهش تعداد تماشاگران افتتاحیه المپیک از ۶۰۰ به حدود ۳۰۰ هزار نفر کرد.

همچنین دولت فرانسه تصمیم گرفته است تا حضور رایگان گردشگران در مراسم افتتاحیه به دلیل نگرانی‌های امنیتی، لغو شود. با این تصمیم، حضور رایگان تنها با ارائه دعوتنامه میسر خواهد بود.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه پیش‌تر با اشاره به حمله تروریستی اخیر به حومه مسکو، از مقامات فرانسه خواسته‌اند تا مراسم پرزرق و برق افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دلیل نگرانی‌های عمیق امنیتی، لغو کنند.

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • نوروزیان فینالیست شد
  • واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس | مکرون: پلن C هم داریم
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت/ ماکرون: پلن C هم داریم
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد