Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان از آغاز گردشگری دریایی بین ایران و عمان خبر داد و گفت: اخیرا با معاون وزیر گردشگری جلسه‌ای را در خصوص گردشگری دریایی داشتیم، این سبک گردشگری به صورت نیم روزه یا یک‌روزه در اطراف خلیج فارس انجام می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گردشگری دریایی بین ایران و عمان کلید می‌خورد
علیرضا جلال‌زایی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، در خصوص آمادگی پذیرش این استان برای حضور گردشگران گفت: ما در همان ایام کرونا هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای گردشگر بودیم، اما در ایام پساکرونا قرار است اتفاقات تازه‌ای بیفتد و احساس من این است که یک سونامی گردشگری در پیش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امسال پس از دو سال قرار است نوروزگاه‌ها را در سطح استان داشته باشیم، گفت: قرار بر این است که ۱۲۱ نوروزگاه در سطح استان دوباره فعال شود که بیشتر در مبادی شهر‌ها خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان از آغاز گردشگری دریایی بین ایران و عمان خبر داد و گفت: اخیرا با معاون وزیر گردشگری جلسه‌ای را در خصوص گردشگری دریایی داشتیم، کاری که یک بار آن را کلید زدیم، اما ناموفق بود و حالا قرار است دوباره شروع کنیم.

جلال‌زایی با اشاره به اینکه این سبک گردشگری به صورت نیم روزه یا یک‌روزه در اطراف خلیج فارس انجام می‌شود گفت: در این شکل از گردشگری ارتباط خوبی بین کشور‌های حاشیه خلیج فارس به خصوص عمان که مبدأ اصلی چابهار و مردم استان سیستان و بلوچستان برای سفر به عمان است وجود دارد.

وی همچنین از آمادگی این استان برای حضور در اکسپوی آینده خبر داد و گفت: استان سیستان و بلوچستان آمادگی دارد تا ظرفیت‌های گردشگری خود را معرفی کند ضمن اینکه تلاش داریم تا سال ۱۴۰۲ سالی باشد که با نگاه وزرای گردشگری حاشیه اقیانوس هند رقم بخورد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های ما رویداد هفت گانه گردشگری است که از سوی استان‌های ساحلی کشور یعنی گیلان، سیستان و بلوچستان، مازندران، هرمزگان، گلستان، بوشهر و خوزستان انجام می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گردشگری ایران عمان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، از جمله این موضوعات طغیان فاضلاب شهری زابل در خانه یک شهروند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • تست گزارشگری محمدحسین میثاقی از یک پسربچه در سیستان و بلوچستان (فیلم)
  • بسته شهروند خبرنگار در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) تبدیل صحرای برهوت به دریا در عمان