Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس هند حین انجام یک عملیات مبارزه با فساد، مقادیر زیادی پول و جواهرات را در داخل ناودان خانه یک مفسد اقتصادی پیدا کرد. کشف این اسکناس‌های روپیه و جواهرات پس از آن اتفاق افتاد که پلیس هند حین تحقیقات مظنون شد که «جی شانتاگودا بیرادار»، مهندس جوان شرکت PWD در طول دوره تصدی مقام ریاست به ثروت نامشروعی دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش رسانه‌ها این عملیات حوالی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه انجام شد. ماموران پلیس ابتدا زنگ خانه متهم به فساد اقتصادی را به صدا درآوردند. اما پس از آنکه حدود ۱۰ دقیقه طول کشید تا وی درب خانه اش را به روی پلیس باز کند ماموران مظنون شدند که او احتمالا پول‌های نقد یا جواهرات را در مکانی در خانه اش پنهان کرده باشد.

در ادامه پلیس یک لوله کش محلی را به خانه بیرادار فرا خواند و از وی خواسته شد تا لوله ناودان خانه را باز کند. هنگامی که لوله کش لوله را باز کرد مقادیر زیادی پول نقد و جواهرات در داخل آن پیدا شد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که پس از بازشدن لوله توسط لوله کش، مقادیر زیادی پول و جواهرات توسط ماموران پلیس از آن خارج می‌شود.

طبق گزارش رسانه‌ها در مجموع ۱۳.۵ میلیون روپیه پول نقد از داخل لوله شیروانی خانه این متهم به فساد اقتصادی پیدا شد. در این گزارش آمده ماموران پلیس همچنین ۶ میلیون روپیه پول نقدی را که این مهندس جوان روی سقف خانه اش پنهان کرده بود پیدا کردند. هنوز ارزش تقریبی جواهرات کشف شده اعلام نشده است.

گفتنی است؛ این مهندس جوان توسط پلیس بازداشت و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: مفسد اقتصادی ناودان خانه پول و جواهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی

ایران و پاکستان، با صدور بیانیه مشترک، بر لزوم تلاش برای گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی، همچنین اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله تجارت برق، خطوط انتقال نیرو و پروژه خط لوله گازی آی‌پی تأکید کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، ایران و پاکستان در پایان سفر سیدابراهیم رئیسی به این کشور، در بیانیه‌ای مشترک، با تأکید بر روابط تاریخی، فرهنگی، مذهبی و تمدنی دو کشور همسایه و مسلمان، بر تعهد خود برای تحکیم بیشتر این پیوندها، گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی، ‌تسریع در نهایی‌سازی توافق‌نامه تجارت آزاد، ‌تقویت همکاری در بخش‌های اتصال، توسعه زیرساخت‌ها و انرژی، ‌همکاری دو کشور در تمامی سازوکارهای سازمان‌های منطقه‌ای ازجمله اکو و شانگهای، ‌محکومیت جنایات و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی در غزه و درنهایت لزوم آتش‌بس فوری و دسترسی بلامانع مردم این منطقه به کمک‌های بشردوستانه تأکید کردند.

در یکی از بندهای این بیانه مشترک آمده است: دو طرف بر گسترش بیشتر همکاری‌های تجاری و اقتصادی توافق کردند و بر تعهد خود برای تبدیل مرز مشترک از مرز صلح به مرز شکوفایی از طریق پروژه‌های اقتصادی مشترک توسعه‌محور ازجمله ایجاد بازارچه‌های مرزی مشترک، مناطق آزاد اقتصادی و گشایش مرزهای جدید تأکید کردند.

آن‌ها همچنین اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله تجارت برق، خطوط انتقال نیرو و پروژه خط لوله گاز آی‌پی را مورد تأکید قرار دادند.

دو طرف توافق کردند تجارت دوجانبه خود را طی پنج سال آینده به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهند.

همچنین، هر دو طرف مشارکت اقتصادی بلندمدت بادوام و الگوی اقتصادی و ارتباطی مشترک منطقه‌ای، به‌ویژه برای توسعه اجتماعی - اقتصادی را در استان سیستان‌وبلوچستان ایران و استان بلوچستان پاکستان ضروری دانستند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • تأکید ایران و پاکستان بر اهمیت همکاری در حوزه انرژی ازجمله خط لوله گازی آی‌پی
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دیپلماسی اقتصادی، برگ برنده همسایگی
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟