Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:31:36 GMT

زیرساخت ارتباطی قم ۱۵ درصد توسعه یافت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۸۵۹۳

زیرساخت ارتباطی قم ۱۵ درصد توسعه یافت

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم، جواد غلام پور وضعیت ضریب نفوذ اینترنت همراه در سطح استان را تبیین و اظهار داشت: بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پایان نیمه نخست سال جاری، استان با مجموع یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۸۶۴ مشترک، در تعداد مشترکان شرکت ارتباطات سیار ۲۴ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در خصوص ضریب نفوذ پهن باند سیار استان نیز رتبه پنج کشوری را دارد و از ۹۷.۲ درصد به ۱۱۲.۶۴ درصد ارتقا پیدا کرده، که حاکی از رشد ۱۵ درصدی آن می‌باشد.

غلام پور ادامه داد: ۸۷ درصد از مشترکان پهن باند سیار مشترکان شبکه نسل چهارم و بقیه نیز مشترکان فناوری نسل سوم به شمار می‌آیند.

وی در بخشی از سخنان خود به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و خدمات بی‌نظیر آن به توسعه علوم اسلامی و دانشگاهی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر با توجه به محدودیت‌های کرونایی بخش مهمی از درس‌های استادان در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی به صورت مجازی و برخط اجرا می‌شود که خود نشانگر زیرساخت‌های ارتباطی مناسب در سطح استان و کشور است.

برچسب‌ها قم ارتباطات توسعه زیرساخت ارتباطی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ارتباطات توسعه زیرساخت ارتباطی قم ارتباطات توسعه زیرساخت ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکست تجاوز مفتضحانه امریکا به صحرای طبس، طرح اینترنت پر سرعت همراه اول در مسجد شکر طبس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برقرار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مسجد شکر طبس به تکنولوژی نسل چهار مجهز شده است.

بهی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است افزود: برای این طرح ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.




دیگر خبرها

  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات