Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر دریادار حسن مردان فرمانده مرکز آموزش وظیفه نیروی دریایی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: نیروی دریایی ارتش تنها ۶۷ روز پس از تهاجم همه‌جانبه، ناجوانمردانه و مغرورانه رژیم بعث عراق به میهن عزیزمان با حمله شجاعانه و برق‌آسای مروارید، نیروی دریایی عراق را در هم شکست به طوری که در تمام ۸ سال جنگ تحمیلی نتوانست خودش را بازیابی و بازسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از مقتدرترین، مجهزترین و آماده‌ترین نیرو‌های دریایی منطقه و جهان است و همواره موجب امید دوستان و و ناامیدی و ترس دشمنان نظام مقدس اسلامی و کشور عزیزمان بوده وخواهد بود.

شهدا با عبودیت برای خداوند به درجه شهادت رسیدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان به ویژه شهدا و ایثارگران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس حماسه و افتخاری بزرگ آفریدند.

حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور در ادامه به آیه ۹۹ سوره آل عمران اشاره و تصریح کرد: طبق این آیه شریفه قرآن کریم کسی به مقام نیکوکاری دست پیدا نخواهد کرد مگر اینکه از چیز‌هایی که محبوب او است عبور کند.

او بیان کرد: انبیا و اولیاء خداوند و شهدا مصداق بارز این آیه شریفه قرآن کریم هستند چراکه در راه خداوند از خانواده، اموال و جان عزیز خود گذشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: شهدای ما نیز با تأسی از حضرت سیدالشهدا (ع)، در این مسیر گام برداشتند و به جرات میتوان گفت که مصداق واقعی این آیه هستند.

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: تا عبدالله و بنده خدا نشوی به درجه عندالله نائل نمی‌شوی و شهیدان نیز به وسیله بندگی خالصانه و عبودیت پروردگار توانستند به مقام عندالله و درجه رفیع شهادت دست یابند.

در پایان از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای هدایا و لوح تقدیر شد.

مراسم گرامیداشت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار دوم حسن مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا، امیر سرتیپ فلاح رییس هیئت بازدیدکنندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، حجت‌الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس و جمعی از فرماندهان و مسئولان نظامی و استانی و خانواده معظم شهداء در تالار سبوی عشق مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران