Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ پرتغال به مصاف تیم ویتوریا رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و حتی برای پورتو گلزنی کرد اما این گل بعد از بازبینی توسط کمک داور ویدئویی، مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتو با این برد ۳۲ امتیازی شد تا به صدرنشینی در لیگ پرتغال بالاتر از اسپورتینگ و بنفیکا ادامه بدهد.

اما در این مسابقه اتفاقی رخ داد که از چشم رسانه های پرتغال پنهان نماند. در یک صحنه، «زیدو» بازیکن پورتو به اینکه مهدی طارمی به او پاس نداده است، معترض شد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در واکنش به این موضوع به شوخی و با لبخند گفت: طبیعی است. زیدو چند بار آنجا بود و می خواست گل بزند اما به او توپ ندادند.

وی همچنین درباره اینکه طارمی در ۶ بازی گذشته موفق به گلزنی نشده است، تصریح کرد: او زمانی که باید شوت بزند، پاس می دهد درست مثل بازی قبل (در دیدار با لیورپول) و یا زمانی که باید پاس بدهد، شوت می زند.

سرمربی پورتو افزود: طارمی زمانی که باید فداکار باشد، خودخواه است و زمانی که باید خودخواه باشد، فداکار و نوع دوست است! این بخشی از این لحظه است.

کد خبر 5363263 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو مسابقات قهرمانی جهان تنیس روی میز لیگ برتر والیبال تیم ملی بسکتبال هندبال تیم ملی فوتبال ایران کاراته کشتی فرنگی لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟

استقلال تا پایان فروردین فرصت دارد مدارکش را در AFC بارگذاری کند

طرفداری | استقلال در تلاش است تا مشکلش را با باشگاه سانتاکلارا حل و فصل کند.

باشگاه استقلال که به دلیل بدهی 500 هزار یورویی به سانتاکلارای پرتغال با خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود مواجه بود، با این باشگاه پرتغالی به توافق رسید و با استفاده از یک راهکار، مشکل خود را حل کرد.

استقلال در این توافق، 300 هزار یورو از مطالبات خود در فیفا را به سانتاکلارا واگذار کرد و 200 هزار یورو باقی‌مانده را نیز با تضمین فدراسیون فوتبال ایران، به صورت اقساطی پرداخت خواهد کرد.

با این تفاهم‌نامه که به تأیید فیفا رسیده است، استقلال می‌تواند مدارک مربوط به آن را در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده و پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را باز کند.

نکته قابل توجه این است که استقلال تا روزهای پایانی فروردین ماه فرصت دارد تا مدارک خود را در سامانه AFC احراز کند، بنابراین مشکلی برای فعالیت در نقل‌وانتقالات تابستانی نخواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شان دایچ: سیلی به بازیکنم؟ به عنوان برادر بزرگ‌تر با او شوخی کردم
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟