Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه زبان هنر، بهترین وسیله برای انتقال ارزش‌های ناب اسلامی و فرهنگ غنی به نسل جوان است، گفت: مهمترین خاصیت هنر این است که جامعه را پرمحتوا و رفتار انسان‌ها را تنظیم می‌کند.

به گزارش برنا، بابک شهریاری درباره گرامی داشت یاد و خاطره شهید دانشمند محسن فخری زاده گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری همایش فخر ادبی با رویکرد بزرگداشت این شهید والامقام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین زمینه افزود: شهید فخری زاده علاوه بر تخصص در علوم تجربی و فیزیک در حوزه ادبیات فارسی، شعر و بویژه حافظ پژوهی بسیار حاذق بود. 

شهریاری با بیان اینکه هنر در واقع بالاترین سطح ارائه مفاهیم انسانی و ارزشی است که بر انسان و پدیده ها اثر می گذارد، تصریح کرد: بسیاری از رویدادهای تاریخی مانند حماسه عاشورا و همچنین رخدادهای معاصر مانند انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس با زبان هنر در فرهنگ جامعه نهادینه و ماندگار شده است.  

مدیر کل تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه زبان هنر، بهترین وسیله برای انتقال ارزش های ناب اسلامی و فرهنگ غنی به نسل جوان  است گفت: مهمترین خاصیت هنر این است که جامعه را پرمحتوا و رفتار انسان ها را تنظیم می کند.

 همانگونه که نیازمندی انسان انتها ندارد؛ هنر هم تمام شدنی نیست و ما دائماً نیازمند تولید هنر به بهترین نحو ممکن هستیم.  

شهریاری افزود: شهید فخری زاده از فلسفه و عرفان اسلامی برای پیشبرد اهداف عالی نظام جهوری اسلامی استفاده می کرد

وی با اشاره به آیین دومین همایش ادبی فخر ایران که به همت سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و به منظور بزرگداشت شهید دانشمند محسن فخری‌زاده در آستانه نخستین سالگرد عروج وی برگزار شد، گفت: عمق بخشی و شناساندن ابعاد و مولفه های شخصیتی این دانشمند والا مقام با زبان هنر به جامعه، از جمله اهداف این برنامه ما بوده است.

در این مراسم شاعرانی از جمله سعید حدادیان، مهدی جهاندار، عبدالرحیم سعیدی‌راد، سارا جلوداریان، حسین اسرافیلی، فراز ملکیان، عالیه مهرابی، الهام نجمی، محمدرضا طهماسبی به شعرخوانی در خصوص شخصیت شهید فخری‌زاده پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تبلیغات جامعه نسل جوان وزارت دفاع فخری زاده زبان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم