Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد تیمش به خصوص بال برزیلی‌اش در بازی شب گذشته با سویا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد سویا را با نتیجه 2 بر یک از پیش‌رو بردارد، پس از این بازی در تمجید از زننده گل برتری تیمش گفت: وینیسیوس جونیور بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکنی است که ویژگی‌های خاصی دارد. چیزی که باعث تعجبم شد، کیفیت وینیسیوس در گلی بود که به ثمر رساند. او کیفیت بالایی در موقعیت‌های تک به تک دارد اما گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند. وینیسیوس کیفیت خود را نشان داد اما برای اینکه یکی از بهترین بازیکنان جهان شود، یگ گام دیگر فاصله دارد. مهمترین چیز اما این است که وینیسیوس روی بازی‌اش تمرکز کند و در بازی موثر باشد.

وی همچنین درباره استفاده از سیستم چرخشی اظهار داشت: ما بازی را با قدرت به پایان بردیم اما باید این را به خاطر داشته باشیم که بازیکنانی که امروز فرصت بازی پیدا کردند، انرژی واقعی به تیم دادند و این برای در کنترل داشتن بازی خیلی مهم بود. ما دوباره چهارشنبه باید (با اتلتیک بیلبائو) بازی کنیم و ممکن است تغییراتی در ترکیب‌مان ایجاد کنیم.

سرمربی رئال مادرید همچنین درباره هافبک اروگوئه‌ای‌اش که او را در این بازی در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار نداد، خاطرنشان کرد: ما به بازی هر سه روز یک بار عادت کرده‌‌ایم و بازیکنانی که بازی می‌کنند باید ریکاوری خاصی داشته باشند و بازیکنانی هم که بازی نمی‌کنند باید آماده باشند. ما به والورده نیاز داریم چون او بازیکنی است که انرژی و کیفیتش را به تیم منتقل می‌کند، درست به مانند کاماوینگا. هر دوی آنها جوان هستند و تیم می‌تواند از آنها بهره ببرد.

اعتراض ستاره‌های چلسی و رئال مادرید به دردسرهای تشابه اسمی با بازیکن خلافکار منچسترسیتی !

کارلتو همچنین در خصوص برخوردی که بین آلابا و بازیکن سویا در محوطه جریمه رئال مادرید رخ داد، اظهار داشت: من صحنه برخورد آلابا با بازیکن حریف را ندیدم. تماسی بین آنها بود، اما مطمئن نیستیم که چه اتفاقی افتاد. سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) ابزار مهمی است و استفاده از آن بدین معناست که داوران اشتباهات کمتری مرتکب شوند، اما من در بازی‌های این هفته اشتباهات داوری زیادی دیدم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی لیگ برتر انگلیس سویا رئال مادرید کارلو آنچلوتی لیگ برتر انگلیس سویا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت رافائل واران از وینیسیوس جونیور؛ تو قوی و خاصی / عکس

ستاره سابق رئال مادرید به حمایت از وینیسیوس جونیور پرداخت و او را به ادامه تلاش برای مبارزه با نژادپرستی تشویق کرد.

طرفداری | رافائل واران از وینیسیوس جونیور حمایت کرد.

امروز، نشست خبری تیم ملی برزیل شاهد سخنان احساسی وینیسیوس جونیور بود. ستاره برزیلی رئال مادرید با چشمانی اشک‌بار پیرامون مسائل مربوط به نژادپرستی صحبت کرد و خواهان حمایت بیش‌تر از سوی نهادهای حاکم بر فوتبال و جامعه برای مقابله با این معضل جهانی شد.

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم

کنفرانس احساسی وینیسیوس جونیور با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد که یکی از آن‌ها از سوی هم‌تیمی سابق او بود. رافائل واران، ستاره سابق خط دفاعی رئال مادرید و مدافع حال حاضر منچستریونایتد، از وینی جونیور و اظهاراتش حمایت کرد. واران با انتشار توییتی در X نوشت:

تو قدرتمند و خاصی وینی. رویاها و الهام‌بخشی تو از هر کلمه‌ای که می‌توانند علیهت به‌کار ببرند، قوی‌تر است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس
  • حمایت رافائل واران از وینیسیوس جونیور؛ تو قوی و خاصی / عکس
  • اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم
  • اظهارات عجیب کاماوینگا درباره رابطه‌اش با وینیسیوس
  • وینیسیوس: مصدومیت کایل واکر ناراحت‌کننده است؛ دوست دارم مقابل بهترین‌ها بازی کنم