Web Analytics Made Easy - Statcounter

الله کرم عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مددجویان دررشته های صنایع دستی قلاب بافی، منجوق دوزی، توربافی، عروسک دوزی ، تسبیح سازی و امثال آن  فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد:  توانمندسازی برای  تغییر شخصیت، کاهش آسیب و اصلاح رفتارهای پر خطر زندانیان با هدف عدم بازگشت دوباره به زندان به واسطه فراگیری حرفه زمینه اشتغال برای مددجویان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عزیزی گفت:  ایجاد امکانات و شرایط لازم جهت اشتغال نشسته  مددجویان موجب شده تا  این افراد  بنا به استعداد و ذوق هنری خود با فعالیت در رشته مورد علاقه درآمد کسب نمایند.

وی با اشاره به اینکه در زندانبانی اسلامی به مقوله اشتغال زندانیان توجه خاصی شده است ، افزود: این  قدم مثبت در اصلاح و تربیت زندانیان موثر بوده و باعث کاهش آسیب رفتارهای پر خطر می شود.

مدیر زندان رجایی شهرکرج خاطرنشان کرد : با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد مددجویان دارای مهارت با ورود به زندان از طریق آموزش فرد به فرد زمینه اشتغال نشسته را فراهم کنند.

وی یادآورشد که مددجویان با اشتغال نشسته از طریق فروش محصولات خود درآمد کسب می نمایند.

برچسب‌ها زندان رجایی شهر اشتغال زایی البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندان رجایی شهر اشتغال زایی البرز زندان رجایی شهر اشتغال زایی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    امسال هم به رسم سالهای گذشته . خیرین چالدران دور هم جمع شدند تا با دستان سخاوتمندشان زندانیان مالی جرایم غیر عمد را از زندان آزاد کنند.

  امسال بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده در طول ماه مبارک رمضان 29 جشن گلریزان برگزار خواهد شد که تا کنون 6 جشن در شهرهای مختلف استان برگزار شده است

  مراد خانی معاون اداره کل زندانهای آذربایجان غربی گفت:  در حال حاضر 600 نفر زندانی به علت جرایم غیر عمد مالی در زندانهای استان به سر می برند و حایز شرایط آزادی از زندان هستند که در حال حاضردر طول ماه مبارک رمضان با برگزاری6 جشن گلریزان در استان بیش از 70 میلیاردریال جمع آوری شده است که انشالله با جمع آوری این مبالغ بتوانیم زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنیم.

بابایی دادستان عمومی و انقلاب چالدران نیز گفت : امروز در قالب برگزاری جشن گلریزان ،خیرین چالدران بیش از 12 میلیارد ریال کمک های نقدی برای آزادی زندانیان مالی جرائم غیر عمد داشتند که امیدواریم با جمع این مبالغ بتوانیم زمینه آزادی 15 نفر از افراد واجد شرایط را از زندان فراهم کنیم

  حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه چالدران در این مراسم کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد را کاری بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت .:در دین اسلام همواره کمک به نیازمندان سفارش شده است مسلمانان باید با اتحاد و همدلی خود تلاش کنند مشکلات هم نوع خود را برطرف کنند انشالله برگزاری جشن های گلریزان بتوانند گره ای از مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد مالی را فراهم کند تا این عزیزان به آغوش گرم خانواده خود برگردند

در سال گذشته مردم نوع دوست آذربایجان غربی توانسته بودند با کمک مالی 47 میلیارد تومانی خود زمینه آزادای 455 نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی را از زندانهای استان فراهم کنند .

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته