Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سید حامد عاملی در دیدار با تشکل ها و نمایندگان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: برای تولید ثروت و ارزش افزوده در بخش کشاورزی نیاز به اقدامات تحولی است و باید تغییرات اساسی در شیوه‌های تولید صورت گیرد.

وی تصمیم سازی در حوزه کشاورزی با مشارکت کارشناسان و فعالان کشاورزی را گامی برای افزایش ثروت در این بخش و سایر حوزه های مهم استان دانست و بیان کرد:فعالان این حوزه  اشرافیت بیشتری نسبت به مسائل دارند و باید با بخش‌های دولتی برای تصمیم سازی در این بخش مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی حل مشکلات اقتصادی و افزایش درآمدهای مردم را از جمله اهداف مهم دولت عنوان کرد و گفت: برای رفع فقر تقویت کشاورزی استان از جمله اولویت های مهم بوده و با رفع مشکلات توسعه ای این بخش، حوزه های صنعت و گردشگری نیز منتفع می شود.

استاندار اردبیل مدیریت منابع آبی در مصارف کشاورزی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: باید استفاده از روش‌های نوین و استفاده بهینه از آب‌های زیرزمینی نهادینه شده و جلوگیری از هدر رفت آب در کشت مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به توزیع بذر و نهاده های دامی به عنوان یکی از موضوعات دارای اهمیت در بخش کشاورزی و دامی خواستار مشارکت تشکل های کشاورزی در اتخاذ راهکارهای مناسب در این خصوص شد.

در این دیدار اعضای تشکل ها و نمایندگان کشاورزان استان مسائل و مشکلات این بخش را بیان کرده و خواستار مساعدت مسوولان استان در تقویت بخش کشاورزی و رفع موانع تولید کنندگان این بخش شدند.

برچسب‌ها سید حامد عاملی استان اردبیل کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید حامد عاملی استان اردبیل کشاورزی سید حامد عاملی استان اردبیل کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • ارقام پرمحصول برنج جایگزین ارقام فعلی می‌شوند