Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری گفت: اگر جامعه مطالبه‌گر شد مسئولین فعال خواهند بود، نه یک سری مسئولی که روحیه تنبلی و منفعلی دارند و چون منبع درآمد دارند خیال آ‌ن‌ها راحت باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم چهارمحال و بختیاری و گفت‌وگو با خبرنگاران این مجموعه اظهار داشت: اگر مردم حساس با روحیه مطالبه‌گری بالا داشته باشیم وضع بهتر می‌شود، اگر مسئولی بداند مردم پیگیر کار او هستند مسئولانه کار می‌کند، اگر رسانه بر روی دستگاه‌ها تمرکز کند و مطالبه داشته باشد مطمئنا دستگاه اجرایی با رکود مواجه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر بالا بردن روحیه مطالبه‌گری مردم، گفت: اگر جامعه مطالبه‌گر شد مسئولان فعال خواهند بود، نه یک سری مسئولی که روحیه تنبلی و منفعلی دارند و چون منبع درآمد دارند خیال آ‌ن‌ها راحت باشد، بالا بودن روحیه مطالبه‌گری در مردم، دست و پا زدن برای رسیدن به قدرت و مسئولیت‌ها را کمتر می‌کند، دست و پا زدن برای رسیدن به مسئولیت زیاد است چرا که هزینه‌ای نمی‌کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری افزود: اما اگر مسئول و مدیر بداند باید پاسخگو باشد و برنامه‌های او دنبال می‌شود، یا اقدام به گرفتن مسئولیت نمی‌کند و یا اگر اقدام می‌کند حساب شده وارد میدان می‌شود، چه کسی به مدیران دولت قبلی می‌گوید چه کردید؟ مسئولان پاسخگو بار نیامده‌اند و برای همین اقبال رسیدن به مسئولیت زیاد است و به دنبال مزیت‌های خود و گاهی سوء استفاده از جایگاه خود هستند.

وی با اشاره به احیاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان، اظهار داشت: این ستاد در حاشیه بود و قرار شد ستاد به عنوان یک ظرفیت دیده شود، که بازخوردها نشان از موفقیت در احیاء ستاد دارد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به حجاب و عفاف شناخته‌اند البته نه اینکه نباید به این موضوع توجه شود اما اکنون اولویت‌های دیگری مطرح است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری افزود: احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر یعنی مردم خود آسیب‌شناسی کنند،  مهمترین اولویت‌های ما ایجاد فرهنگ و روحیه امر به معروف و نهی از منکر در آحاد مردم، تقویت بُعد حمایتی از آمران به معروف و نهی از منکر و رویکرد آموزشی است.

احمدی تصریح کرد: اولویت مطالبه از مسئولین و دستگاه‌ها است چرا که اعتقاد داریم اگر مسئولین اصلاح شوند مطمئنا بسیاری از مشکلات جامعه، آسیب‌های اجتماعی و فساد حل می‌شود، در میدان عمل طرحی تحت عنوان محله پیشران شهر پیشرفته ارائه شد و در حال پیگیری است، دو برنامه نوجوان پیشران شهر پیشرفته و دانش‌آموز پیشران شهر پیشرفته نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به فعال شدن تبلیغات رسانه ستاد، بیان داشت: در تولید موشن گرافی، خوش نویسی اتوبوس‌ها و ... اتفاقات خوبی شکل گرفت، شعار "بی‌تفاوت نباشیم" در حال برجسته سازی است اما راه بسیاری مانده است.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس: نمایندگان مردم در شوراها و خانه ملت مطالبه‌گر باشندهمایش رسانه مطالبه‌گر در استان بوشهر برگزار شد + تصاویردانشجویان بسیجی برای حل مشکلات صنعت استان گیلان وارد میدان مطالبه‌گری شدند

احمدی در پایان با اشاره به طرح محله پیشران شهر پیشرفته، خاطرنشان کرد: شهر به 40 محله با محورهای مسجد تقسیم شده است که 36 محله مسجد دارند و 4 محله مسجد ندارند که از ظرفیت جوانان، نوجوانان، معتمدین محل و ائمه جماعات استفاده می‌شود.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری مطالبه گری مطالبه گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد