Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدوارم با تامین اعتبار و دریافت تسهیلات نفس‌های به شماره افتاده ناوگان مترو جانی دوباره بگیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تمام تمرکز خود را برای بهبود شرایط مسافران شهر زیر زمینی گذاشته ایم و امیدوارم مشکلات کمبود واگن و عقب افتادگی‌های اورهال قطار‌ها با تامین اعتبار و دریافت تسهیلات جانی دوباره به ناوگان متروی تهران ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه؛ مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه در حال حاضر جهت بهبود شرایط باید هرچه زودتر فکری برای اورهال کردن قطار‌ها و افزایش ناوگان در شهر زیر زمینی انجام شود افزود: همزمان در حال شناسایی دقیق میزان قطعات مورد نیاز تامین منابع مالی برای اورهال کردن قطار‌ها هستیم.
وی تصریح کرد: از قبل نیز آمار مورد نیاز در خصوص اورهال کردن قطار‌ها ارایه شده است، اما می‌خواهیم با اطلاعات دقیق‌تر در خصوص تعداد قطعات برای رفع این مشکلات طبق نیاز خطوط اقدام کنیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: ما می‌دانیم که منابع بانکی کشور با مشکل روبروست، اما با همکاری بانک مرکزی در حال تهیه وام از بانک شهر هستیم و امیدواریم با نهایی شدن این وام به تعهدات خود به پیمانکاران عمل کنیم و کار اورهال کردن قطار‌های مترو را هم سرعت بیشتر بدهیم.
وی خاطرنشان کرد با توجه به اهمیت توجه به حمل و نقل بخصوص مترو در این شرایط که تنها راه برون رفت از آلودگی هوا گسترش و ارایه خدمات مناسب به شهروندان و ترغیب افراد برای استفاده از از حمل و نقل عمومی است. امیدواریم با همکاری بانک عامل و بانک مرکزی اتفاقات خوبی را در زمینه تامین اعتبار در قالب ارایه تسهیلات شاهد باشیم تا هر چه زودتر نفس‌های به شماره افتاده نوگان متروی تهران جانی دوباره بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اورهال قطار مترو وام شرکت مترو متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد

عبدالجبار تخاری سرکنسول طالبان در کراچی گفت املاک بانک ملی افغانستان غصب شده است.

وی افزود باوجود تلاش‌ها اما وزارت خارجه و پلیس پاکستان برای پس گرفتن این املاک همکاری نکرده‌اند.

تخاری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت با مقامات وزارت خارجه پاکستان درحال رایزنی است تا املاک مربوط به بانک ملی افغانستان را پس بگیرد.

سرکنسول طالبان در کراچی دو هفته پیش نیز در دیدار با واجد علی رئیس گمرکات این شهر پاکستان خواستار آزادی تجهیزات یک موسسه مین روبی شده بود که در یک سال گذشته توقیف شده بود.

این در حالی است که بیشتر مؤسسات مین‌روبی در افغانستان با مشکل کمبود تجهیزات مواجه هستند و آلودگی اراضی افغانستان با مین و مواد منفجر نشده باقیمانده از زمان جنگ‌ها، مشکلات جدی را متوجه جان و مال مردم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!