Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان این شرکت خبر داد و گفت: ارتقای وضع نیروی انسانی شرکت، از مهم‌ترین اولویت‌های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، حسین شیوا به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد از انتصاب به‌عنوان مدیرعامل، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی‌های این منطقه، پای صحبت‌ دریانوردان این شرکت نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور همه کارکنان کشتی برگزار شد، دریانوردان ناوگان، مشکلات و مسائل خود را به‌صورت بی‌واسطه و در فضایی صمیمانه با مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در میان گذاشتند.

پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت‌های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را به‌منظور طرح در کمیته ویژه‌ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

شیوا با بیان اینکه ارتقای وضع نیروی انسانی شرکت، از مهم‌ترین اولویت‌های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می‌شود، گفت: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به‌صورت متناوب و در دوره‌های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه با آنان به گفت‌وگو بنشینم. این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، به‌صورت منظم ادامه خواهد یافت.

وی، حفظ و ارتقای کرامت انسانی کارکنان را خط قرمز خود عنوان کرد و افزود: کرامت انسانی کارکنان و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد. از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار کارکنان ستادی با آنها، همچنین بهبود وضع رفاهی و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت‌های ارتقای کرامت انسانی کارکنان و دریانوردان محسوب می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به ابعاد مختلف زندگی دریانوردان و خانواده‌های آنان را از دیگر عناصر لازم بهبود کرامت انسانی کارکنان عنوان کرد.

شیوا با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویت‌های همه کارکنان شرکت باشد، ادامه داد: برند ان‌آی‌تی‌سی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شود و هیچ‌گونه خدشه‌ای بر این برند قابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد انگیزه کارکنان و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران افزایش دهد.

منبع: شانا

کلیدواژه: حسین شیوا مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران کارکنان صنعت نفت مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران کرامت انسانی کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ مکانیزه، اولویت پروژه‌های عمرانی کرج

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر لزوم کاهش بار ترافیکی سطح شهر، گفت: ضروری است شمار پارکینگ‌های عمومی مکانیزه کلانشهر کرج افزایش پیدا کند.

مریم قهرمانی‌صارم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، ضمن تبریک سال جدید، تاکید کرد که ضروری است تعداد پارکینگ‌های عمومی مکانیزه شهر کرج با هدف تحقق رضایت و اعتماد شهروندان افزایش پیدا کرد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه در حال حاضر پارکینگ‌های سطح شهر نیازمند مدیریت جدی است، تصریح کرد: یکی از دلایل ترافیک در سطح شهر نبود پارکینگ در خیابان‌های پرتردد و تجاری است.

قهرمانی‌صارم در ادامه در پاسخ به صرف هزینه مدیریت شهری برای پروژه‌های عمرانی سال گذشته، اضافه کرد: سال ۱۴۰۲، بودجه مدیریت شهری کرج حدود ۹۴ هزار میلیارد ریال بود که در بررسی متمم آن به بیش ۱۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

وی گفت: بر این اساس شورای شهر و شهرداری در تلاش هستند تا نیازهای مالی پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی شهر کرج را تأمین کنند.

کد خبر 740134

دیگر خبرها

  • تقویم ۱۴۰۲ رزم زمینی| ارتقای پهپادی و موشک‌های ضدزره
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا خواهد شد
  • پارکینگ مکانیزه، اولویت پروژه‌های عمرانی کرج
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود