Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در دیدار  با "ولف دیتریش هایم" سفیر جدید اتریش در ایران بر رعایت حقوق بین‌المللی کشورها تاکید کرد و گفت: امیدواریم مسایل مربوط به تحریم برطرف شود تا بتوانیم روابط خوبی با همه کشورها از جمله اتریش برقرار کنیم. 

سفیر جمهوری اتریش در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: روابط ۲ کشور بسیار دیرینه بوده و به چند قرن پیش باز می‌گردد که در چند دهه اخیر به صورت نزدیک و فشرده پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ولف دیتریش هایم افزود: برای ما شهر مشهد و به طور کلی استان خراسان رضوی به دلیل تحولات چند ماه اخیر در کشور افغانستان مورد توجه زیادی قرار دارد.

معاون نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: سفر سفیر اتریش به مشهد با هدف رایزنی در خصوص توسعه همکاریهای اقتصادی انجام شده است.

هادی علی پور با اشاره به ورود  "ولف دیتریش هایم" سفیر اتریش در تهران به‌ مشهد افزود: دیدار با شهردار مشهد، نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان‌ رضوی و همچنین دیدار با استاندار خراسان‌رضوی از جمله برنامه‌های سفیر اتریش در سفر ۲ روزه به مشهد است. 

وی ادامه داد: ولف دیتریش هایم فردا پس از بازدید از شهرک صنعتی توس و آرامگاه فردوسی به تهران باز خواهد گشت.

کشور اتریش با حدود ۸۳ هزار و ۸۷۹ کیلومتر مربع از جمله کشورهای اروپای مرکزی است که هشت میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. در این کشور تعداد زیادی بنای تاریخی وجود دارد که  موجب می‌شود هر ساله مردم اتریش پذیرای تعداد زیادی گردشگر باشند.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران مشهد آرامگاه فردوسی وزارت امور خارجه اتریش شهر مشهد تهران ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران مشهد آرامگاه فردوسی جمهوری اسلامی ایران مشهد آرامگاه فردوسی وزارت امور خارجه اتریش شهر مشهد تهران ایران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در بازدید از مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد با کمبود‌های زیرساختی، نیروی انسانی و منابع مالی روبه‌رو است، با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توانیم این مسائل را حل کنیم تا این فاصله و خلا در حوزه زیرساخت جبران شود.

وی افزود: نگاه دولت در این عرصه حمایتی بوده و اقدامات مختلفی نیز در این راستا انجام شده است، برای مثال ساختمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مستقر در شهرک مینودر نیز با مشکلاتی روبه‌رو بود که با نگاه حمایتی مشکلات آن پیگیری و حل شد، در خصوص مشکلات زیرساختی و منابع موجود نیز باید با همین رویکرد عمل کنیم.

کاظمی با بیان اینکه در صورت حل مشکلات در حوزه زیرساختی و منابع، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌توانند بر ماموریت اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند گفت: ماموریت مقابله با مواد مخدر و اعتیاد باید به صورت منظومه‌ای دنبال شود.

به گفته این مسئول، تهدیدات حوزه اعتیاد همواره در حال به‌روزرسانی است و با گذر زمان در همه عرصه‌های توزیع، تولید، مصرف و مخاطب شاهد موارد جدید هستیم که همه دستگاه‌های متولی نیز باید برای مقابله و پیشگیری از آنها به‌روز شوند تا بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: چرخه مواد مخدر منظومه‌ای است و اگر جایی با مشکل روبرو شود، کل کار زیر سوال می‌رود، با اینحال هم کنون در این حوزه پنج کمیته شورای مقابله با مواد مخدر شکل گرفته که همه چرخه‌ها باید مانند دستگاه و ماشین منظم حرکت کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی، امنیتی و اجتماعی در استان قزوین وجود دارد و باید از این فرصت برای استفاده از ریشه کن شدن اعتیاد و مواد مخدر بهره برد.

کاظمی به تغییر مصرف مواد مخدر و تغییر سن اعتیاد اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات فرهنگی و آموزشی را باید جدی‌تر پیگیری کرد و از منابع شهرداری‌ها و ظرفیت صدا و سیما می‌توان در قالب تفاهم نامه سه جانبه استفاده کرد تا با تولید محتوای فاخر شاهد تحول در حوزه پیشگیری و اطلاع‌رسانی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج