Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:37:19 GMT

معتوق: خوشحالی اسکوچیچ لبنان را بازنده کرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۰۰۱۴

معتوق: خوشحالی اسکوچیچ لبنان را بازنده کرد

حسن معتوق، کاپیتان تیم ملی لبنان، معتقد است پس از دریافت گل اول تحت تاثیر خوشحالی ایرانی‌ها و اسکوچیچ قرار گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، لبنان تیمی بود که علی‌رغم انتظار دردسر بزرگی برای تیم ملی ایران به وجود آورد و این تیم حتی تا آستانه پیروزی مقابل یوزها هم پیش رفت اما لبنانی‌ها در وقت‌های اضافه دو گل خوردند تا تمام زحمات‌شان از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن معتوق کاپیتان لبنان در گفت‌و‌گو با پایگاه الاخبار لبنان در خصوص شکست تلخی که لبنان مقابل ایران تجربه کرد و همچنین تاثیر شادی به خصوص اسکوچیچ صحبت کرد.

 

*شکست برابر ایران تقصیر سرمربی نیست
بعضی‌ها می‌گویند هاسیک سرمربی ما مقابل ایران اشتباه کرد، اما به اعتقاد من او اشتباهی در این مسابقه نداشت و اشتباهی ندیدم. در این بازی تمرکز خودمان را از دست دادیم، البته اگر پیروز از زمین بیرون می‌آمدیم کسی از اشتباهات‌مان صحبت نمی‎کرد.

 

*اسکوچیچ تمرکز لبنان را برهم زد
برابر ایران هجومی بازی نکردیم و به دنبال حفظ برتری یک گُله بودیم اما تمرکز خودمان را در 5 دقیقه پایانی از دست دادیم. شاید اگر ربیع عطایا وارد میدان می‎شد یا از یک بازیکن مرکزی استفاده می‎‌کردیم نتیجه متفاوت بود. این جزئیات ممکن است درست باشد یا غلط. تحت تأثیر جوی قرار گرفتیم که ایرانی‎ها ایجاد کردند و خصوصا کاری که مربی آنها بعد از زدن گل اول انجام داد و آن طور خوشحالی کرد. شاید این مسئله باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم البته به نظر من نباید مربی را سرزنش کنیم.

 

*تلخ‌ترین شکست را مقابل امارات داشتیم
 نمی‎توانم پنهان کنم که بیشتر از هر مسابقه دیگری از شکست برابر امارات ناراحت شدم، چرا که هیچ‎گاه تاکنون امارات را به این بدی ندیده بودیم و این بدترین تیم ملی اماراتی است که با آن روبه‌رو شده‎ایم اما سه امتیاز را واگذار کردیم، در حالی که فوتبال زیبایی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم که تبدیل به گل نشد و پنالتی مشکوکی که علیه ما اعلام شد تا سه امتیاز دزدیده شود.

 

*حساب ایران و کره جنوبی از باقی تیم‌ها جداست
 این نسل طلایی فوتبال لبنان است و رسیدن همزمان به مرحله نهایی جام ملت‎های 2019 و دور نهایی مرحله انتخابی جام جهانی برای لبنان بی‌سابقه بوده است. این نتیجه ترکیبی از جوانی و تجربه در کنار هم است. دلیل اصلی آن تلاش بازیکنان توانمند و کادر فنی شایسته است که این شرایط را ایجاد کرده‌اند و همه به این تیم افتخار می‎کنند. در گروه ما رقابت اصلی بین امارات، سوریه، عراق و لبنان است. جایگاه ایران و کره‌جنوبی متفاوت است و ما این مسئله را به خوبی می‎دانیم.

لبنان دراگان اسکوچیچ (سرمربی) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لبنان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی

تیم فوتبال شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی در لیگ برتر امارات تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امارات چهارشنبه شب تیم شباب الاهلی در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی میهمان النصر بود و در پایان شکست 3 بر 2 را تجربه کرد.

اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات

سعید عزت‌اللهی (12) و موناس دابور (85) زننده دو گل شباب الاهلی بودند. گل‌های النصر را نیز سمیر ممیشیوویچ (9)، مانولو گابیادینی (31) و ایساک تشینبانگو (1+90) وارد دروازه حریف کردند. شباب الاهلی از دقیقه 43 با اخراج رنان 10 نفره به بازی ادامه داد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 78 این مسابقه با خروج از ترکیب شباب الاهلی جای خود را به متئو سائو داد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات تیم شباب الاهلی با 37 امتیاز پس از الوصل 51 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • رئیسی: صهیونیست ها خطا کنند، معنای پاسخ واقعی ایران را خواهند دید
  • صهیونیست‌ها معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم