Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی 1400-1401 از امروز آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، درپیگیری‌های به عمل آمده با پذیرش مرحله تکمیل ظرفیـت در برخی از رشته محل ها، موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت انجام می‌گیرد داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن کد رهگیری نسـبت بـه انتخـاب رشـته محـل هـای مربـوط بـه مرحلـه تکمیـل
ظرفیت، از امروز دوشنبه 8 آذر تا 10 آذر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
بر این اساس همه افرادی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند و در هیچ یک از رشته محل‌های انتخابی خـود پذیرفته نشده اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.
با توجه به اینکه رشته محل جدید اضافه نشده است، بنابراین استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعداد درخشان با آزمون نیز بـا رعایـت کلیـه ضـوابط مجـاز بـه انتخـاب محل هستند.
همچنین زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواهد شد.
بر اساس آئین نامه آموزشی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است. از همین رو با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، هیچگونه تغییر در محل پذیرش پس از اعلام نتایج انجام نخواهد شد.
طبق اعلام مرکز سنجش‌آموزش پزشکی؛ نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در هفته آخر آذرماه 1400 از طریق سایت این مرکز اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزمون ارشد علوم پزشکی مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد رشته محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند

یحیایی گفت: از آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان سه هزار و ۹۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: از کل مراجعان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ۳۹۶ مورد در اثر حادثه ترافیکی و ۳۱ هزار و ۸۱۳ مورد به دلیل سایر بیماری‌ به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند و در این مدت ۵۱۸ مورد عمل جراحی در بیمارستان های دانشگاه انجام شد.

یحیایی یادآور شد: از آغاز سال نو ۱۰۵ نوزاد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود